Η Land Rover περνά το νέο Range Rover Electric από σειρά εντατικών δοκιμών λίγο πριν το ντεμπούτο του το 2025
του Claudio Todeschini, απόδοση: Autotypos Team
Βασισμένο στην πλατφόρμα MLA (Modular Longitudinal Architecture) με αρχιτεκτονική 800 V, το Range Rover Electric στοχεύει σε απόδοση συγκρίσιμη με αυτή του οκτακύλινδρου SV, χωρίς να θυσιάζει την άνεση και την πολυτέλεια που πάντα διέκρινε τα βρετανικά εκτός δρόμου αυτοκίνητα. Οι δοκιμές αυτών των εβδομάδων, που πραγματοποιήθηκαν με σχεδόν τελειοποιημένα πρωτότυπα του αυτοκινήτου, γίνονται στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Στην έρημο
Οι δοκιμές στους αμμόλοφους της ερήμου στοχεύουν να θέσουν το νέο σύστημα Intelligent Torque Management υπό πίεση για τη διαχείριση της ροπής, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι μπορεί να εγγυηθεί «άνεση, ψυχραιμία και δύναμη σε όλες τις καταστάσεις». Σε μία από τις δοκιμές, το Range Rover Electric πρέπει να σκαρφαλώσει και να κατέβει από τον μεγάλο αμμόλοφο «Big Red», στην έρημο Al Badayer, πέντε συνεχόμενες φορές χωρίς απώλειες όσον αφορά την απόδοση.
Σε σύγκριση με τα θερμικά μοντέλα
Παράλληλα, το σύστημα θερμικής διαχείρισης της μπαταρίας, που ονομάζεται Supreme Cooling, δοκιμάζεται έτσι ώστε να είναι δυνατή η αντιμετώπιση του κλίματος της ερήμου, με θερμοκρασίες που ξεπερνούν τους 50 ° C και υγρασία άνω του 90%. «Στις δοκιμές μας, που πραγματοποιήθηκαν επανειλημμένα για 100 μέτρα ανηφόρας σε ψιλή άμμο, η απόδοση του Range Rover Electric φτάνει σε αυτήν των θερμικών εκδόσεων και σε ορισμένες περιπτώσεις την υπερβαίνει», εξηγεί ο Thomas Müller, εκτελεστικός διευθυντής ανάπτυξης στο Land Rover.
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή Tesla Model 3 Performance: Το ηλεκτρικό «BMW M3 Killer»;
Βανδαλισμοί στο Μετρό Θεσσαλονίκης, προειδοποίηση για «επεισοδιακά» εγκαίνια!