Η Seat θα εστιάσει στη μικροκινητικότητα και δε θα λανσάρει κάποιο EV όσο οι πωλήσεις της Cupra ανεβαίνουν και ο εξηλεκτρισμός της προχωράει.
Σύμφωνα με τον Wayne Griffiths, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Seat, η ισπανική εταιρεία δεν θα λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο πριν από το 2026, εάν το κάνει, δεδομένου ότι η Cupra θα κυκλοφορήσει τρία νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – τα Tavascan και Terramar το 2024 αλλά και μια έκδοση παραγωγής του concept UrbanRebel το 2025 – τα επόμενα δύο χρόνια.
Αντίθετα, η Seat θα επικεντρωθεί στην «ηλεκτρική μικροκινητικότητα», βασισμένη στο ηλεκτρικό σκούτερ Seat Mó, με το οποίο η εταιρεία θα προσπαθήσει να αναπτυχθεί και με μια παραλλαγή τεσσάρων τροχών, σαν αυτή που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα τέλη του 2020 με την ονομασία “Minimo”. τίθεται στο ράφι λόγω της πανδημίας του Covid.
«Τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα οποία εστιάζουμε αυτή τη στιγμή είναι για την Cupra», δήλωσε ο Giffiths στην ετήσια συνέντευξη Τύπου του ομίλου στη Βαρκελώνη σήμερα. «Δεν μπορούμε να ηλεκτρίσουμε και τις δύο μάρκες ταυτόχρονα. Νομίζω ότι η ιδέα (ότι οι δύο μάρκες) αλληλοσυμπληρώνονται, όντας ταυτόχρονα στην αγορά, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια αυτής της μεταβατικής φάσης, έχει πολύ νόημα», συμπλήρωσε.
Μιλώντας για το μέλλον της Seat, ειδικά όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πρόσθεσε: «Εργαζόμαστε πάνω σε μια στρατηγική για μικροκινητικότητα, για την κατασκευή ενός τετράτροχου (του Minimo) και αποφάσεις για τον μελλοντικό εξηλεκτρισμό θα παρθούν αργότερα».