Δημοσίευμα του Βρετανικού Autocar αναφέρει πως το Ford Fiesta θα επιστέψει στις εκθέσεις έως το 2026, επωφελούμενο μιας νέας πλατφόρμας για ηλεκτρικά οχήματα που αναπτύχθηκε από πρώην μηχανικό της Tesla, επαναφέροντας στο προσκήνιο το δημοφιλές σούπερμινι της Κολωνίας που διατηρήθηκε στη γραμμή παραγωγής επί 47 συναπτά έτη.
Μια νέα σειρά μικρότερων και πιο προσιτών ηλεκτρικών μοντέλων από τη Ford θα προκύψει από μια επερχόμενη αρχιτεκτονική στην οποία η εταιρεία στοχεύει να παράγει τα πιο αποδοτικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον κόσμο. Αυτή η νέα πλατφόρμα, της οποίας την ανάπτυξη ηγείται ένας πρώην μηχανικός της Tesla, θα μπορούσε να στηρίξει πνευματικούς διαδόχους του Fiesta και του Focus και έναν αντικαταστάτη του Puma, καθώς και να ανοίξει τις δυνατότητες για άλλα μικρά αυτοκίνητα από την αυτοκινητοβιομηχανία με το μπλε οβάλ.
Το πρόγραμμα βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, ωστόσο είναι το πρώτο απτό σημάδι ότι η Ford βλέπει το δρόμο της επιστροφής στην προσφορά μιας ολόκληρης σειράς πιο προσιτών ηλεκτρικών μοντέλων μικρότερων των νέων Explorer, Capri και Mustang Mach-E εκτός από το Puma.
«Ξοδεύουμε αρκετό χρόνο σε εταιρικό επίπεδο μιλώντας για την οικονομική βιωσιμότητα δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος Model E της Ford, Marin Gjaja. Ξέρουμε ότι πρέπει να το κάνουμε και είναι ένας τομέας που πρέπει να αναπτύξουμε με την πάροδο του χρόνου. Αν κοιτάξετε τη γκάμα μας σε παγκόσμιο επίπεδο, αυτή τη στιγμή δεν έχουμε πραγματικά πολλά στην προσιτή κατηγορία. Το κλειδί για εμάς είναι να είμαστε προσιτοί, διαφοροποιημένοι και κερδοφόροι. Για πάρα πολύ καιρό παραμείναμε στο προσιτό τμήμα, είτε με ισοζύγιο είτε με απώλειες. Η αρχιτεκτονική θα χρησιμοποιηθεί για έναν προφανή αντικαταστάτη του επόμενου Puma. Αυτό θα είναι αναπόφευκτα ένα ηλεκτρικό μοντέλο και θα χρησιμεύσει ως αντικαταστάτης της ηλεκτρικής παραλλαγής του σημερινού Puma, η οποία θα ενταχθεί στη γκάμα αργότερα φέτος. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα – το οποίο θα κυκλοφορήσει πρώτα στις ΗΠΑ – θα φτάσει «στα τέλη του 2026 ή στις αρχές του 2027. Η αίσθησή μας είναι ότι η απορρόφηση των ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι περισσότερα μικρότερα οχήματα με την πάροδο του χρόνου »
Η Anna Lena Strigel, διευθύντρια πωλήσεων και διαχείρισης της Ford Model E στην Ευρώπη, δήλωσε ότι η Ford θα έχει ένα «μικρότερο, πιο στοχευμένο χαρτοφυλάκιο» μοντέλων στο μέλλον και ότι «δεν θα επιδιώκει να έχει μόνο μεγάλα αυτοκίνητα».
Ωστόσο, η Ford επιδιώκει στην πραγματικότητα μια «διπλή αλλαγή», καθώς όχι μόνο απομακρύνεται από το να είναι μια mainstream μάρκα με ένα μοντέλο σε κάθε κατηγορία, αλλά και μεταβαίνει στην ηλεκτρική ενέργεια. Άλλωστε οι έμποροι της Ford έχουν συνηθίσει να μετακινούν τους πελάτες σε μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα (όπως ακριβώς έχουν μεταφέρει τους ενδιαφερόμενους για το Fiesta στο Puma), οπότε η εμπλοκή τους είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του μετασχηματισμού της μάρκας.
Πηγή / Φωτογραφία render: Autocar
Όλες οι ειδήσεις
H Τesla προειδοποιεί για το «κόλπο» με την υγρή πετσέτα: Μην το κάνετε!
Με την Porsche Taycan 4S στην ορεινή Φωκίδα: Προσανατολισμένη στην τελειότητα