Q-ELECTRIC

Renault 5 E-Tech: «Μπαταριακή» επανάσταση!

renault-5-e-tech-batariaki-epanastasi-736053

Το Renault 5 E-Tech συνεχίζει να εξελίσσεται, διατηρώντας το πνεύμα της καινοτομίας και τη σχέση του με το παρελθόν.

του Alessio Frassinetti, απόδοση: Autotypos Team

Όταν το Renault 5 έκανε το ντεμπούτο του το 1972, ο αντικομφορμιστικός και ζωηρός σχεδιασμός του το έκανε αμέσως σύμβολο. Με λεπτομέρειες όπως πλαστικούς προφυλακτήρες και προβολείς που του έδιναν μια σχεδόν «ανθρώπινη» εμφάνιση, το Renault 5 ήταν σύμβολο μοντερνισμού και λίγοι γνωρίζουν ότι κυκλοφόρησε και σε ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία, το 1974.

 

Σήμερα, με το Renault 5 E-Tech Electric, αυτό το πνεύμα καινοτομίας εξελίσσεται, διατηρώντας παράλληλα σχέση με το παρελθόν. Ναι, γιατί το νέο BEV αγγίζει τις χορδές της νοσταλγίας μετατρέποντας την εισαγωγή αέρα στο καπό, που κάποτε καθόριζε την αισθητική και τη λειτουργία του αυτοκινήτου, με μια ένδειξη φόρτισης που αναπαράγει τον αριθμό 5. Παράλληλα, όταν το πλησιάσετε, χρησιμοποιεί τους προβολείς LED για να σας καλωσορίσει με ένα κλείσιμο του ματιού.

Μοντέρνα βάση

Αν από τη μια η Renault ήθελε να κεφαλαιοποιήσει με το Renault 5 μια περίοδο πάνω από εκατό χρόνων ιστορίας, από την άλλη δεν ξέχασε να φτιάξει ένα σωστό προϊόν. Δηλαδή, ένα αυτοκίνητο με ηλεκτρική πλατφόρμα αιχμής, το AmpR Small, με εξοπλισμό όπως ο φορτιστής συμβατός με τις τεχνολογίες V2L και V2G και ο σύγχρονος κινητήρας που αντιπροσωπεύει ένα ακόμη βήμα προς τη βιωσιμότητα, χωρίς να ξεχνάμε τις ρίζες της μάρκας: η εταιρεία στην πραγματικότητα επέλεξε να παράγει το αυτοκίνητο στην Ευρώπη, εστιάζοντας στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα.

Το Renault 5 E-Tech Electric είναι επομένως «παιδί» του βιομηχανικού σχεδίου Renaution. Το ηλεκτρικό Renault 5 E-Tech θα είναι διαθέσιμο με 3 επίπεδα ισχύος, 95 ίππους με 215 Nm, 120 ίππους με 225 Nm και 150 ίππους με 245 Nm, αλλά και με 2 επιλογές μπαταρίας: Μια μπαταρία ισχύος 40 kWh που εγγυάται αυτονομία έως και 300 χλμ. και μια 52 kWh, που του επιτρέπει να κάνει 410 χλμ. στον κύκλο WLTP. Ο φορτιστής DC υποστηρίζει έως και 100 kW, επιτρέποντάς σας να το φορτίσετε από 15% έως 80% σε μόλις 30 λεπτά.

Οι τιμές στην Ιταλία

Τα βιβλία παραγγελιών για το νέο Renault 5 E-Tech Electric θα ανοίξουν τον Νοέμβριο, με αυτό να προσφέρεται σε 3 κύριες εκδόσεις: Iconic Cinq, Techno και Evolution. Το set-up του Iconic Cinq θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις κινητήρα: μία με κινητήρα 120 ίππων και μπαταρία 40 kWh (31.900 ευρώ) και μία με κινητήρα 150 ίππων και μπαταρία 52 kWh (34.900 ευρώ). Η έκδοση Techno, από την άλλη, θα ξεκινά από 29.900 ευρώ με κινητήρα 120 ίππων και μπαταρία 40 kWh και 32.900 ευρώ με κινητήρα 150 ίππων και μπαταρία 52 kWh.

Τέλος, το Renault 5 E-Tech Evolution θα προσφέρεται στην τιμή των 27.900 ευρώ, πάντα με κινητήρα 120 ίππων και μπαταρία 40 kWh. Μια άλλη έκδοση θα παρουσιαστεί με το άνοιγμα των παραγγελιών στις αρχές του 2025: αυτή θα είναι η Five, διαθέσιμη με κινητήρα 95 ίππων και μπαταρία 40 kWh, σε τιμή χαμηλότερη από 25.000 ευρώ.

Όλες οι ειδήσεις

Νέο Audi A5: Σπορ χαρακτήρας με premium DNA

Καφετιέρα Porsche των 6.500 ευρώ ξεπούλησε σε μόλις 8 ώρες

O Charles Leclerc πετάει με Rafale

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο