Μετά τα ρεκόρ γύρου σε, Nürburgring και Laguna Seca, η Porsche Taycan Turbo GT με το πακέτο Weissach «κατακτά» και την Σαγκάη.
Η ομάδα της Porsche ολοκλήρωσε ένα εντυπωσιακό «χατ-τρικ», αφού μετά τα ρεκόρ σε Nürburgring και Laguna Seca, η Taycan Turbo GT με το πακέτο Weissach σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου και στη μήκους 5,4 χιλιομέτρων διεθνή πίστα της Σαγκάης. Στο τιμόνι της Taycan ήταν για άλλη μια φορά ο Lars Kern, ολοκληρώνοντας τον γρηγορότερο γύρο στην κατηγορία μοντέλων παραγωγής.
«Κάθε πίστα έχει τις δικές της μοναδικές προκλήσεις. Για να δείξουμε πόσο ολοκληρωμένη είναι συνολικά η Porsche Taycan Turbo GT με το πακέτο Weissach, ξεκινήσαμε να σπάσουμε ρεκόρ σε 3 πολύ διαφορετικές πίστες σε όλον τον κόσμο», λέει ο Kevin Giek, Αντιπρόεδρος της σειράς μοντέλων Taycan της Porsche. «Όλα τα καλά πράγματα έρχονται σε σετ των τριών. Με κορυφαίους χρόνους στην περιοχή Eifel της Γερμανίας, στην Καλιφόρνια και στην Κίνα, η Taycan σημείωσε επιτυχίες διεθνώς».
Η Porsche Taycan Turbo GT με ταχύτητες μέχρι και 300 χλμ./ώρα
«Ο ιδιότροπος καιρός δεν μας έκανε τη ζωή εύκολη σήμερα. Έβρεχε ελαφρά ξανά και ξανά, οπότε η πίστα ήταν ακόμα λίγο βρεγμένη μέχρι το τέλος. Με εντυπωσιάζει ακόμη περισσότερο η ισορροπία και η απόδοση της Taycan ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες. Στην εκκίνηση και στην τελική ευθεία, πρέπει να πατήσετε τα φρένα εξαιρετικά δυνατά όταν μπαίνετε στη λεγόμενη στροφή-σαλιγκάρι», αναφέρει ο οδηγός ανάπτυξης, Lars Kern. Η στροφή πήρε το όνομά της από το σχήμα της: στενεύει καθώς προχωρά και διαμορφώνεται δομικά σύμφωνα με το σχέδιο ενός κελύφους σαλιγκαριού. «Η επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής-σαλιγκάρι είναι επίσης εξαιρετικά σημαντική για να μεταφέρει όσο το δυνατόν περισσότερη ταχύτητα στην επόμενη αριστερή στροφή», λέει ο Lars Kern.
«Το υπόλοιπο κομμάτι είναι επίσης εξαιρετικά γρήγορο. Με την Porsche Taycan Turbo GT είδα ακριβώς 300 χλμ./ώρα στο ταχύμετρο στο πιο γρήγορο σημείο. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης της Taycan Turbo GT, το οποίο έχει σχεδιαστεί για μέγιστη πρόσφυση και επιδόσεις, απέδειξε για άλλη μια φορά την αξία της στην πίστα».
Επιπλέον, η λειτουργία “Attack Mode” μπόρεσε να δείξει τα πλεονεκτήματά της στην πίστα της Φόρμουλα 1. Με αυτήν τη λειτουργία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και 120 kW πρόσθετης ισχύος για 10 δευτερόλεπτα. Η εν λόγω λειτουργία είναι διαθέσιμη σε ταχύτητες άνω των 5 χλμ./ώρα, με θερμοκρασία μπαταρίας άνω των 10 βαθμών Κελσίου. Για λόγους ασφαλείας, το αυτοκίνητο που έσπασε ρεκόρ περιλαμβάνει επίσης πλήρη εξοπλισμό ασφαλείας με roll cage και αγωνιστικό μπάκετ κάθισμα. Για το ρεκόρ γύρου τοποθετήθηκαν, επίσης, προαιρετικά ελαστικά Pirelli Trofeo RS.
Με την προσθήκη των, Taycan Turbo GT και Taycan Turbo GT με το πακέτο Weissach, η Porsche επέκτεινε τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών σπορ σαλούν της την άνοιξη του 2024. Και οι δύο εκδόσεις μπορούν να επιτύχουν αυξήσεις ισχύος, ξεπερνώντας τους 1.100 ίππους. Χάρη σε μια έξυπνη και ελαφριά κατασκευή, η Porsche μείωσε το βάρος της Taycan Turbo GT έως και 75 κιλά σε σύγκριση με την Taycan Turbo S. Αρκετά εξαρτήματα από ανθρακονήματα συμβάλλουν σε αυτό. Η Taycan Turbo GT με το πακέτο Weissach είναι εστιασμένη στην πίστα, καταργώντας τα πίσω καθίσματα για μια ακόμα καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους.
Η ανάρτηση Porsche Active Ride με ρύθμιση ειδικά για την Taycan GT περιλαμβάνεται στάνταρ και στα δύο μοντέλα. Σε καταστάσεις δυναμικής οδήγησης, αυτή η ανάρτηση εξασφαλίζει σχεδόν τέλεια σύνδεση με το δρόμο χάρη στην ισορροπημένη κατανομή του βάρους στους τροχούς.
Πηγή: Porsche Newsroom
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμάζουμε τη νέα Porsche Taycan 4S: Faster, Higher, Further
Porsche 911 GT3: 25 χρόνια πάθους και επιδόσεων
Oι νέες Porsche 911 GT3 και 911 GT3 Touring: «Επετειακή» ανανέωση