Επιστροφή στις ρίζες: Στο «ράφι» μπαίνει προς το παρόν η στροφή στην ηλεκτροκίνηση, με την Porsche να επενδύει στους θερμικούς κινητήρες
Όπως πολλές άλλες αυκινητοβιομηχανίες που είχαν θέσει ως στόχο την πλήρη στροφή στην ηλεκτροκίνηση, τα σχέδια για το άμεσο μέλλον αλλάζουν για την Porsche, με τη γερμανική μάρκα να στρέφει την προσοχή της στους θερμικούς κινητήρες. Η Porsche δημοσίευσε πρόσφατα τα σχέδιά της για το 2025, με το κόστος της εν λόγω στροφής (ή μάλλον επιστροφής) σε θερμικούς και υβριδικούς κινητήρες να ανέρχεται στα περίπου 800.000.000 ευρώ.
Η εταιρεία λέει πως αυτό θα αποφέρει μείωση των κερδών της τάξης του 10-12%, με την Porsche υπολογίζει σε έσοδα μεταξύ €39-40 δισ.
Όσον αφορά τα μοντέλα, η Porsche έκανε γνωστό πέρσι πως η παραγωγή του V8 κινητήρα που χρησιμοποιείται σε Cayenne και Panamera θα μένει στην παραγωγή και μετά το 2030 ενώ ο Οικονομικός Διευθυντής, Lutz Meschke, δήλωσε πως η εταιρεία εξετάζει την πιθανότητα εξέλιξης θερμικών και υβριδικών συστημάτων κίνησης για μοντέλα που μέχρι πρότινος προορίζονταν για αμιγώς ηλεκτρικά.
Το τελευταίο στοιχείο έρχεται εν μέσω δυσκολιών που αντιμετωπίζει η Porsche στην εξέλιξη της νέας 718 -της οποίας ο τοποθετημένος στο κέντρο θερμικός κινητήρας θα δώσει τη θέση του σε έναν ηλεκτροκινητήρα- κάνοντας τους λάτρεις των θερμικών να ελπίζουν και σε μια έκδοση με «παραδοσιακό» κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το αμιγώς ηλεκτρικό Porsche Cayenne EV αναμένεται να καθυστερήσει, με την προγραμματισμένο ντεμπούτο του, το 2026 να φαντάζει αβέβαιο. Από την άλλη μεριά, το best-seller μοντέλο της Porsche, η νέα Macan EV, θα μπορούσε επίσης να αποκτήσει και ένα θερμικό «αδερφάκι».
Πηγή: Motor1.com
Όλες οι ειδήσεις
Αυτό είναι το έργο που θα δώσει «ανάσα» στην Κηφισίας
Volvo EX30 Cross Country: Ένα πραγματικά σχηλοτράχηλο, ηλεκτρικό «τζιπ»