Η παραγωγή του Suzuki Jimny εξακολουθεί να βρίσκεται σε «παύση», ωστόσο το μέλλον του συνεχίζει να προκαλεί συζητήσεις.
Ενώ η Suzuki αναγκάζεται να αναστείλει την παραγωγή του μικρού off-roader «επ’ αόριστον» λόγω των περιοριστικών ευρωπαϊκών κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων και θα γιορτάσει αυτό το αντίο με μια ειδική έκδοση για συλλέκτες (τη σειρά Mata, περιορισμένη σε 150 αντίτυπα και στην πώληση από τις 30 Νοεμβρίου), στην παρουσίαση του e Vitara συζητήθηκαν επίσης λύσεις για μια πιθανή επιστροφή του 4×4 της Χαμαμάτσου: «Για να επιβιώσει θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ηλεκτρονικά καύσιμα ή βιοκαύσιμα», δήλωσε ο πρόεδρος Toshihiro Suzuki, δείχνοντας τους θερμικούς κινητήρες ως το δρόμο προς τα εμπρός.
«Ως ηλεκτρικό δεν θα ήταν ποτέ ξανά το ίδιο»
Στο παρελθόν υπήρξαν αρκετές φήμες για μια πιθανή ηλεκτροκίνηση (μερική ή ολική) του Jimny και η παρουσία ενός συστήματος κίνησης με μπαταρίες φάνηκε ο μόνος τρόπος για να συνεχιστεί η εμπορική προώθηση του μικρού off-roader. Ο κατασκευαστής, ωστόσο, έχει διαφορετική άποψη: «Αν φτιάχναμε ένα ηλεκτρικό Jimny, θα χανόταν η ουσία του ίδιου του μοντέλου», εξηγεί η Suzuki υπονοώντας την ελαφρότητα που κάνει το αυτοκίνητο ιδιαίτερα αποτελεσματικό μακριά από την άσφαλτο. «Κατά τη γνώμη μας, για να εξασφαλίσουμε την επιβίωση του Jimny πρέπει να χρησιμοποιήσουμε ηλεκτρονικό καύσιμο ή βιοκαύσιμα με τον σημερινό κινητήρα». Η ένδειξη που έδωσε ο Toshihiro Suzuki έρχεται σε αντίθεση με τις τάσεις της αγοράς, αλλά συνάδει με το όραμα της ιαπωνικής βιομηχανίας, η οποία, με κινητήρια δύναμη την Toyota, προσανατολίζεται όλο και περισσότερο προς μια τεχνολογικά ουδέτερη προσέγγιση της οικολογικής μετάβασης. Αντί να ποντάρουν τα πάντα στην ηλεκτροκίνηση, οι κατασκευαστές του Ανατέλλοντος Ηλίου έχουν συνάψει συμμαχίες και έχουν χαράξει στρατηγικές πολλαπλών μονοπατιών, επιδιώκοντας την ανάπτυξη θερμικών κινητήρων και με σκοπό τη χρήση συνθετικών καυσίμων ή βιοκαυσίμων.
Όλες οι ειδήσεις
Αμερικανικές Εκλογές 2024: Οι θέσεις των Ντόναλντ Τραμπ και Καμάλα Χάρις για το αυτοκίνητο
Η Maserati Shamal Biturbo επιστρέφει ως restomod με 500 ίππους
Πόσο θα κοστίζει το εισιτήριο για το μετρό της Θεσσαλονίκης;