To ηλεκτρικό Mokka-e το νεότερο μέλος της γενιάς του μοντέλου μοιάζει σαν μια σταγόνα νερό με τα συμβατικά Mokka.
Με την ένταξη της σε νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς η Opel, έδειξε να αφυπνίζεται παρουσιάζοντας νέας σχεδίασης, σαφώς πιο μοντέρνας, μοντέλα πάνω στις ήδη υπάρχουσες πλατφόρμες του group. Η αρχή έγινε με το νέο Mokka, ένα κομψό και πολύ αξιόλογο μικρομεσαίο crossover. Η Γερμανική εταιρεία ωστόσο προχώρησε ακόμα ένα βήμα παραπέρα, παρουσιάζοντας και την ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου που χρησιμοποιεί, έναν ηλεκτροκινητήρα με 136 ίππους και 260 Nm ροπής και μία μπαταρία 50 kWh. Κατά τα λοιπά, ελάχιστοι θα καταλάβουν ότι πρόκειται για μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Mokka-e, καθώς μόνο η προσθήκη των διακριτικών λογότυπων “e” φανερώνουν τη διαφορετικότητα της.
H μικρή σχετικά αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης συνήθως κάνουν δύσκολα τα μεγάλα ταξίδια, αλλά εμείς θελήσαμε να δούμε πως μπορεί ένας σωστός προγραμματισμός να καταστήσει δυνατή τη μετάβαση σε ένα μακρινό προορισμό εντός αυτονομίας. Έτσι το Opel Mokka-e έγινε το πειραματόζωο για ένα ταξίδι στο Βόλο, δηλαδή λίγο μακρύτερα από τις δυνατότητές του. Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδέψαμε με μια μέση κατανάλωση κοντά στις 20 kWh/ 100χλμ, και πραγματοποιήσαμε μόνο μια στάση για φόρτιση, στα ΣΕΑ Αταλάντης, όπου το Mokka-e αναπλήρωσε τα 45 % της χαμένης ενέργειας από την μπαταρία στο 50άρη φορτιστή της Incharge σε χρόνο 55 λεπτών. Δηλαδή σχεδόν μια ώρα επιπλέον χρόνος σε σχέση με ένα συμβατικό, χρόνος που ίσως να μην προσμετρήσει εάν συνδυαστεί με στάση για φαγητό.
Αθήνα ————————————————- Βόλος
Απόσταση 331 χλμ.
Μέση κατανάλωση 18.0 kWh/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση αυτοκινητόδρομος (με 110 χλμ./ώρα) 20,1 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία 280 χλμ.