Q-ELECTRIC

Lotus Theory 1: Ατενίζοντας στο μέλλον με 1.000 ίππους

lotus-theory-1-atenizontas-sto-mellon-me-1-000-ippous-731055

Η Lotus ανοίγει νέο κεφάλαιο στην ιστορία της και παρουσιάζει το Theory 1, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που αποτελεί το σχεδιαστικό μανιφέστο της μάρκας.

Κείμενο: Quattroruote, απόδοση: Autotypos Team

Το νέο Theory 1 ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία DNA (ψηφιακό, φυσικό και αναλογικό). Αυτές οι φαινομενικά αντίθετες έννοιες συγχωνεύονται σε ένα σπορ αυτοκίνητο που μας δίνει μια πρώτη γεύση από τα μελλοντικά μοντέλα της Lotus.

Έξυπνα υφάσματα και διφωνικός ήχος

Το νέο Lotuswear, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Motorskins, αποτελεί παράδειγμα του επιπέδου καινοτομίας που η Lotus εισάγει με το νέο Theory 1. Το σύστημα βασίζεται σε ένα προσαρμοστικό ύφασμα με το οποίο έχουν καλυφθεί το τιμόνι και άλλες επιφάνειες: σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους επιβάτες μέσω εξατομικευμένων και διαφοροποιημένων παλμών ανάλογα με τους τρόπους οδήγησης.

Η σειρά Lotuswear περιλαμβάνει επίσης εξωτερικά στοιχεία Oled που συνομιλούν με τους επιβάτες και άλλους αυτοκινητιστές, ενσωματωμένα σε μια ενιαία μινιμαλιστική γραμμή. Η Carbon και η Kef, από την άλλη πλευρά, είναι οι εταίροι σε ότι αφορά τα προσκέφαλα των καθισμάτων με τρισδιάστατη εκτύπωση και το διφωνικό ηχοσύστημα. Κάθε επιβάτης μπορεί να έχει ένα αποκλειστικό περιβάλλον ήχου πλήρες με ακύρωση θορύβου και ανεξάρτητη διαχείριση της κάθε πλευράς.

Αυτόνομος Οδηγός Επιπέδου 4

Η Lotus Theory 1 είναι εξοπλισμένη με το υλικό που είναι απαραίτητο για τη διαχείριση της αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4. Στο σκάφος υπάρχουν 4 Lidar, 6 κάμερες και αρκετά ραντάρ για την κάλυψη του αυτοκινήτου στις 360 μοίρες σε ακτίνα 200 μέτρων. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης στοιχεία LED και λέιζερ που αντανακλούν πληροφορίες για το παρμπρίζ που είναι αφιερωμένο στον οδηγό, ενώ τα τρισδιάστατα γραφικά των οργάνων έχουν σχεδιαστεί για να χρησιμοποιούν επίσης την περιφερειακή όραση του οδηγού για τη μείωση των περισπασμών. Το πλαίσιο μονοκόκ από ανακυκλωμένο ανθρακόνημα συνδυάζεται με το αμάξωμα σε σύνθετα υλικά κυτταρίνης και πολυανθρακικού.

1.000 ηλεκτρικοί ίπποι

Από τεχνικής άποψης, η Lotus Theory 1 βασίζεται σε μια πλατφόρμα όπου ο ηλεκτροκινητήρας είναι ένα δομικό στοιχείο, θυμίζοντας έτσι τις έννοιες που εκφράζονται από τη Lotus 49 στη Φόρμουλα 1. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένης της πίσω αεροτομής που βασίζεται στην ανάρτηση, και μια τριθέσια καμπίνα επιβατών με τον οδηγό στο κέντρο και τιμόνι με σύστημα steer-by-wire. Τα ελαστικά είναι Pirelli P Zero Elect ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ το σύστημα πέδησης με κεραμικούς δίσκους φέρει την υπογραφή AP Racing. Με 1.000 ίππους, μπαταρία 70 kWh και βάρος μικρότερο από 1.600 κιλά, η Lotus Theory 1 μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία της είναι περίπου 400 χιλιόμετρα.

Όλες οι ειδήσεις

Κλονίζεται η αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη: Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι της Audi

Οι φθαρμένοι υαλοκαθαριστήρες υπονομεύουν την οδηγική ασφάλεια

Subaru Solterra: Με ανανεωμένο εσωτερικό και «ψαλίδι» στην τιμή

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο