Αλλαγή πλεύσης για τη Lotus, με τη αγγλική μάρκα να αναβάλει το «αντίο» στα θερμικά μοντέλα και την πλήρη στροφή σε ηλεκτρικά
Κείμενο: Quattroruote.it, απόδοση: Autotypos Team
Αλλαγή στρατηγικής από τη Lotus: με αφορμή την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων των πρώτων εννέα μηνών του έτους, η αγγλική εταιρεία επιβεβαίωσε ότι αναβάλει τον στόχο που είχε τεθεί για το 2028 για την εγκατάλειψη των θερμικών μοντέλων και την οριστική μετάβαση σε ηλεκτρικά.
Στα νέα πλάνα της Lotus βρίσκεται ένα πακέτο που ονομάζεται Ultra Hybrid: αυτή η λύση παρέχει ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης ικανό να λειτουργεί τόσο ως Plug-in, όσο και ως EREV (Extended Range Electric Vehicle). Η πλατφόρμα 900 Volt θα επιτρέψει την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση των μπαταριών στα Plug-in μοντέλα. Για αυτά τα κινητήρια σύνολα, η Lotus δηλώνει αυτονομία περίπου 1.100 χλμ., χωρίς ωστόσο να παρέχει ακριβείς ενδείξεις όσον αφορά τις επιδόσεις και την ισχύ.
Τι γίνεται με τα σπορ μοντέλα;
Είναι δύσκολο να σκεφτεί κανείς ότι μια τέτοια τεχνολογία προορίζεται για σπορ μοντέλα όπως η Emira, η οποία μέχρι σήμερα έχει παρουσιαστεί ως η πιο πρόσφατη θερμική Lotus και που στο μέλλον θα μπορούσε να κυκλοφορήσει και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Πιθανότατα στόχος της Lotus είναι να αυξηθούν οι πωλήσεις των μοντέλων που επιθυμεί η κινεζική ιδιοκτησία Geely, δηλαδή των, Eletre και Emeya. Ο Οίκος δεν έχει ακόμη διευκρινίσει σε ποιο μοντέλο θα κάνει το ντεμπούτο της η νέα πλατφόρμα Ultra Hybrid.
Οι πωλήσεις της Lotus τριπλασιάστηκαν το 2024
Τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν το 2024 από τη Lotus είναι, ωστόσο, κολακευτικά, έστω και αν συγκριθούν με ένα αρκετά «φτωχό» προηγούμενο έτος: +136% στις παραδόσεις με 7.617 αυτοκίνητα και αύξηση 372% στην Ευρώπη. Από τα νέα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν, τα 3.983 ανήκουν στην ηλεκτρική σειρά Eletre και Emeya.
Όλες οι ειδήσεις
H Jaguar, η «woke» καμπάνια και η τέχνη του να δημιουργείς… χαμό
Πρεμιέρα για το ανανεωμένο Kia Sportage του 2026
Οι 10 πιο επικίνδυνοι δρόμοι του κόσμου: Ένας από αυτούς, στην Ελλάδα!