Διαθέτει (δηλωμένη) αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα και ανατρεπτική σχεδίαση. Μέσα κι έξω, απλά δείτε το τιμόνι του!
Του Cesare Nebbia Απόδοση: Νίκος Μαρινόπουλος
ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Το νέο Lexus RZ διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Έναν μπροστά, με 204 ίππους και έναν πίσω με 109 ίππους. Το σύστημα τροφοδοτείται από μια μπαταρία, χωρητικότητας 71,4 kWh, ενσωματωμένη στο κέντρο της πλατφόρμας. Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε συνεχές ρεύμα έως 150 kW.
ΣΒΕΛΤΟ
Στις στροφές, το RZ είναι προβλέψιμο χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους του. Οι επιδόσεις του είναι καλές (0-100 σε 5,6 δεύτερα) και η αυτονομία του ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα, σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία.
ΓΝΩΡΙΜΟ ΡΥΓΧΟΣ
Το εμπρός μέρος, χαμηλό και επιθετικό, διατηρεί το γνωστό μοτίβο κλεψύδρας που έχουμε δει σε άλλα Lexus. Υπηρετεί αποκλειστικά την αισθητική, καθώς δεν υπάρχει ανάγκη ψύξης κάποιου θερμικού κινητήρα. Στην πρωτότυπη και άνετη καμπίνα δεσπόζει η μεγάλη οθόνη 14 ιντσών του infotainment. Διαθέτει πληθώρα λειτουργιών, όπως σύστημα πλοήγησης, online υπηρεσίες και δυνατότητα σύνδεσης με Android και Apple κινητά. Προσεγμένη και η λειτουργικότητα, με τον κλιματισμό να διαθέτει φυσικά κουμπιά για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας.
ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ
Μεταξύ των ασυνήθιστων επιλογών του RZ, σίγουρα είναι και το αεροπορικού τύπου τιμόνι (προαιρετικό). Περιστρέφεται μόνο κατά 150°. Σε συνδυασμό με το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης by-wire (δίχως φυσική σύνδεση με τους τροχούς δηλαδή), διευκολύνει σημαντικά την οδήγηση. Μόλις ρυθμίσεις το κάθισμα στην ιδανική θέση (αν και περιορισμένη η ρύθμιση σε ύψος), παρασύρεσαι αμέσως από τις μικρές γωνίες του τιμονιού. Το παρκάρισμα είναι παιχνιδάκι, όπως και οι αναστροφές, ακόμα και η κίνηση σε υψηλές ταχύτητες. Ωστόσο, επειδή είναι πολύ πιο ευαίσθητο σε σχέση με τα παραδοσιακά τιμόνια, στις χαμηλές ταχύτητες χρειάζεται λίγη προσοχή και εξοικείωση.
4,81 μέτρα μήκος
Εναρμονισμένος με τις εξωτερικές διαστάσεις ο χώρος για τους επιβάτες (γενναιόδωρος). Η πανοραμική οροφή βελτιώνει τη διάθεση. Προσεγμένα τα (μαλακά) πλαστικά και η ποιότητα συναρμογής