Όπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, κρύο και EV δεν πάνε μαζί, κάτι που ανακαλύπτουν και οι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Σικάγο.
Η πόλη των ανέμων πλήττεται από χαμηλές θερμοκρασίες, με τα χιόνια να χαρίζουν σίγουρα χαμόγελα σε μικρούς, αλλά όχι και σε όλους τους μεγάλους. Αναφερόμαστε στους κατόχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων φυσικά, οι οποίοι βλέπουν τα EV τους να… αρνούνται να φορτίσουν και τις υποδομές φόρτισης έχουν φτάσει κυριολεκτικά στα όριά τους.
Κάποιοι αναγκάζονται να περιμένουν ώρες μέχρι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά τους να καταφέρουν να φορτίσουν, ενώ άλλοι, πιο άτυχοι, αναγκάζονται ακόμα και να τα… σπρώξουν. «Πρέπει να περιμένεις 2 ώρες για να καταφέρεις να φορτίσεις», είπε ένας κάτοχος EV στο NBC Chicago. «Σου λένε πως είναι γρήγορη (η φόρτιση), αλλά μετά χρειάζονται δύο ώρες για να φορτίσεις το αυτοκίνητό σου».
Όπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων υποφέρουν όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από το μηδέν, με μελέτες όπως αυτή της Νορβηγικής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου να δείχνουν πως η αυτονομία ενός EV μπορεί να πέσει και κατά 20% λόγω του κρύου, με άλλες μελέτες να λένε πως το ποσοστό μπορεί να φτάσει και το 40%.
Εκτός από τη μειωμένη αυτονομία, ο αυξημένος χρόνος που απαιτείται για τη φόρτιση ενός EV στο κρύο δημιουργεί κι άλλα προβλήματα. Τι κι αν οι υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε πόλεις όπως το Σικάγο είναι αρκετά εξελιγμένες, τι να το κάνεις όταν δεν υπάρχει ελεύθερος φορτιστής για να εξυπηρετηθείς; Ο αυξημένος χρόνος φόρτισης σημαίνει πως όλο και λιγότεροι φορτιστές θα είναι ελεύθεροι, δηλαδή άλλος ένας πονοκέφαλος για τους οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η λύση για αυτό το πρόβλημα είναι η φόρτιση στο σπίτι, κάτι που δεν είναι δυνατό για κάθε κάτοχο EV, κάτι που κάνουν οι περισσότεροι οδηγοί στη Νορβηγία. Η σκανδιναβική χώρα είναι καλά μαθημένη στο κρύο, με την πλειοψηφία των κατόχων EV να τα φορτίζουν σπίτι και λίγους να εξαρτώνται από δημόσιες εγκαταστάσεις φόρτισης.
Αντίθετα, όσοι δεν έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν τα EV τους σπίτι θα πρέπει να φορτίσουν να το κάνουν πριν το επίπεδο φόρτισης πέσει στο ελάχιστο, ενώ μια άλλη λύση είναι η προθέρμανση της μπαταρίας –κάτι που επιταχύνει σημαντικά τον ρυθμό φόρτισης.
Πηγή: Carscoops
Όλες οι ειδήσεις
Το νέο Ford Kuga ανανεώνεται με ισχυρότερο υβριδικό σύστημα
Αυτή η Lamborghini Urus θα κυνηγάει… κακούς στο Ντουμπάι
«Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»: Τρέξτε να προλάβετε – Άνοιξε εκ νέου το πρόγραμμα