Τελικά αυτό που λένε πως όλη η δημοσιότητα είναι… καλή δημοσιότητα ισχύει, όπως βλέπουμε από τα αποτελέσματα των πωλήσεων του Tesla Cybertruck.
Μπορεί τα αυτοκίνητα της Tesla να είναι εκ των πιο αμφιλεγόμενων που κυκλοφορούν, ωστόσο, το Cybetruck είναι σίγουρα το πιο αμφιλεγόμενο απ’ όλα. Λίγο ο… επαναστατικός του σχεδιασμός, λίγο οι βαρύγδουπες -σχετικά με τις ικανότητές του- δηλώσεις του Έλον Μασκ, έχουν μετατρέψει το hyperSUV της Tesla σε «κόκκινο πανί» που διχάζει τους φίλους του αυτοκινήτου σε όλον τον κόσμο.
Η Αμερική, ωστόσο, φαίνεται πως είναι άλλο… φρούτο, με το Cybertruck να «σαρώνει» στις πωλήσεις και να αναδεικνύεται το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία των 100.000+ δολαρίων. Το ηλεκτρικό «άρμα» της Tesla ξεπέρασε σε πωλήσεις πολυτελή αυτοκίνητα εταιριών όπως οι, BMW, Mercedes και Porsche και κάπου στο βάθος αχνοφαίνεται ο Έλον να… χασκογελάει.
Αλλά πως έγινε αυτό;
Πως ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει μπει στο στόχαστρο των haters πριν ακόμα κυκλοφορήσει καταφέρνει να εξελιχθεί σε best-seller της κατηγορίας του; Το bad press φαίνεται πως δεν επηρέασε ιδιαίτερα το αγοραστικό κοινό του Cybertruck, αντίθετα, πιθανότατα υπήρξαν πολλοί που το αγόρασαν -μεταξύ άλλων- και γι’ αυτόν τον λόγο. Άλλωστε, η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου δεν είναι απλώς μια πράξη, αλλά περισσότερο μια δήλωση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Kelley Blue Book, το Tesla Cybertruck σημείωσε περισσότερες πωλήσεις από κάθε άλλο όχημα αξίας άνω των 100.000 δολαρίων αυτόν τον Ιούλιο, με τους Αμερικανούς να ξοδεύουν 111.242 δολάρια κατά μέσο όρο για να το αποκτήσουν. Το Cybertruck ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, κάτι που έπαιξε κρίσιμο ρόλο σύμφωνα με την Erin Keating, αναλύτρια της εταιρείας Cox Automotive. «Το θέμα με τις ΗΠΑ είναι η διαφορετικότητα και αυτό ισχύει και για την αγορά αυτοκινήτου».
Πηγή: Carscoops
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή BMW X2 sDrive20i: Η θεωρία της εξέλιξης