«Στον αέρα» φαίνεται πως είναι το μέλλον των M3 και M4 ενώ η BMW συνεχίζει να επεκτείνει την γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της.
Τα δύο νέα μοντέλα της BMW αναμένεται να κυκλοφορήσουν το 2027 ή το 2028 και θα μπορούσαν να είναι θερμικά ή και αμιγώς ηλεκτρικά. Ο διευθυντής ανάπτυξης της BMW, Frank Weber, είχε αφήσει να εννοηθεί το 2022 πως η επόμενη γενιά M3 θα μπορούσε να είναι ηλεκτρική. Ωστόσο, σε μια πιο πρόσφατη συνέντευξή, το αφεντικό του τμήματος M, Frank van Meel, είχε ξεκαθαρίσει τη θέση της γερμανικής μάρκας αναφέροντας πως οι εκδόσεις M3 και Μ4 EV είναι πιθανές, αλλά μόνο αν αποδειχτούν καλύτερες από τις αντίστοιχες της τρέχουσας γενιάς.
Σύμφωνα με τον van Meel, κάθε επόμενη γενιά οχήματος M πρέπει να υπερβαίνει τις επιδόσεις του προκατόχου της. Εάν η BMW μπορέσει να επιτύχει τους στόχους της για τα νέα οχήματα M χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, μόνο τότε οι επόμενες M3 και M4 θα είναι ηλεκτρικές. Αν όχι, τα σπορ μοντέλα θα παραμείνουν θερμικά. «Η λογική είναι αρκετά εύκολη», είπε. «Αλλά φυσικά, προσπαθούμε να τα υλοποιήσουμε ως αμιγώς ηλεκτρικά».
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με τις πολλαπλές επιλογές κινητήρων, ο van Meel έσπευσε να απορρίψει οποιαδήποτε πιθανότητα να προσφέρει η BMW βενζινοκίνητες, ηλεκτρικές εκδόσεις και υβριδικές εκδόσεις. Το αφεντικό της BMW M δεν πιστεύει πως και οι 3 επιλογές είναι ρεαλιστικές και άφησε να εννοηθεί πως η BMW προτιμά να προσφέρει τα μοντέλα της με αποκλειστικά 1 σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Οι τρέχουσες εκδόσεις Competition xDrive των BMW M3 και M4 χρησιμοποιούν έναν εξακύλινδρο σε σειρά turbo κινητήρα 3,0 λίτρων με απόδοση 503 ίππων. Αυτό σημαίνει πως, για να ξεπεράσει τις τρέχουσες M3 και M4, μια αμιγώς ηλεκτρική διάδοχος θα έχει ένα πραγματικά δύσκολο έργο.