Το μοντέλο αναμένεται να είναι από πλευράς δύναμης είναι ένα επίπεδο παρακάτω από το κορυφαίο Plaid των 1.020 ίππων.
Η φήμη του Tesla Model S Plaid, ενός αυτοκινήτου που είναι γνωστό για την κατάρριψη των υπεραυτοκίνητων που κινούνται με φυσικό αέριο που κοστίζουν πάνω από το διπλάσιο της τιμής του αυτοκόλλητου σε έναν αγώνα έλξης, είναι αναμφισβήτητη. Αλλά παρόλο που είναι φθηνότερο από πολλά από τα αυτοκίνητα που μπορεί να ξεπεράσει, δεν είναι ακριβώς προσιτό.
Την τελευταία φορά που είδαμε, ένα Model S Plaid 1.020 ίππων είχε αρχική τιμή 84.830 ευρώ, που είναι υπερδιπλάσια από την τιμή ενός βασικού, πισωκίνητου Model 3 που ξεκινά από 36.750 ευρώ στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Including sport brakes, suspension, and new, never seen before wheels! #Model3 #Model3Highland #Performance #Sport #Plaid pic.twitter.com/JqGopWPFgA
— The Kilowatts 🚗⚡️ (@klwtts) October 19, 2023
Η νέα έκδοση του Model 3, είναι εφοδιασμένο με σπορ φρένα και ανάρτηση, καθώς και ένα σήμα Ludicrous στο πορτμπαγκάζ. Το πακέτο μπορεί επίσης να συνοδεύεται από ένα σετ ολοκαίνουργιων τροχών 19 ιντσών που δεν έχουμε δει ποτέ πριν, με την ονομασία Helix, σύμφωνα με τον κατάλογο ανταλλακτικών, όπου εικόνες του αναρτήθηκαν στο Χ.
Η Tesla δεν έχει πει κάτι ακόμα για τη δυνατότητα ενός EV πιο προσανατολισμένου στις επιδόσεις σε ένα εισαγωγικό επίπεδο. Στην πραγματικότητα, ο Διευθύνων Σύμβουλος Έλον Μασκ είπε ακόμη και κατά τη διάρκεια ενός podcast ότι ένα τέτοιο Model 3 δεν θα είχε νόημα. Ωστόσο, από ό,τι φαίνεται, μιλάμε για ένα Ludicrous, το οποίο είναι ένα βήμα κάτω από την ταχύτητα του Plaid στο Space Balls που ενέπνευσε περίφημα όλους αυτούς τους τρόπους οδήγησης.
Επιπλέον, μια προηγούμενη αναφορά ανέφερε ότι το ανανεωμένο Model 3 μπορεί να αποκτήσει έναν νέο τύπο ηλεκτροκινητήρα που φέρει το γράμμα “T” στην όγδοη θέση του VIN, όπως ακριβώς το Plaid Model S και το Model X της ευρωπαϊκής αγοράς, υποδηλώνοντας ότι η πιο ισχυρή παραλλαγή του φθηνότερου Tesla είναι στα σκαριά.
Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι το ανανεωμένο Model 3 δεν διαθέτει επί του παρόντος έκδοση Performance όπως είχε το προηγούμενο EV, με μόνο τις εκδόσεις που έχουν κίνηση στους πίσω τροχούς και με το τετρακίνητο Long Range, όπου πωλούνται παντού εκτός από τη Βόρεια Αμερική. Με άλλα λόγια, η Tesla μπορεί να αλλάξει λίγο τα πράγματα και να χαρακτηρίσει το επερχόμενο Model 3 με προσανατολισμό στις επιδόσεις ως Ludicrous αντί για Performance, όπως συνέβαινε πριν.
Το Ludicrous Mode είναι μία από τις πολλές λειτουργίες επιτάχυνσης που είναι διαθέσιμες στα μοντέλα S και Model X πριν από το 2021, μαζί με τα Chill, Standard, Sport, Insane, Insane+ και Ludicrous+. Αυτά αντικαταστάθηκαν με μια πολύ απλούστερη λίστα επιλογών μετά την ενημέρωση των αυτοκινήτων στις αρχές της δεκαετίας με μόνο Chill, Sport και Insane ρυθμίσεις (ή Plaid, ανάλογα με την έκδοση).
Το Model 3, από την άλλη πλευρά, διαθέτει Chill, Standard και Sport ρυθμίσεις, με τις τελευταίες μάλιστα να είναι διαθέσιμες μόνο στην έκδοση Performance που δεν έχει ακόμη γίνει μέρος της γκάμας που έχει αναβαθμιστεί.