Φαίνεται ότι ο αμερικανικός κολοσσός Tesla του οποίου ο CEO, Έλον Μάσκ, «αφόριζε» σχεδόν την διαφήμιση των μοντέλων της, αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική.
Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά στην ιστορία της η αυτοκινητοβιομηχανία EV έχει προγραμματίσει να προβάλλει διαφημίσεις. Η αποκάλυψη ότι η Tesla ξεκινά διαφημιστική καμπάνια των οχημάτων της ήλθε από τον Μάσκ μετά από ερώτηση που δέχθηκε σχετικά με τις διαφημίσεις τώρα που είναι και διευθύνων σύμβουλος της περίφημης διαδικτυακής πλατφόρμας Twitter. «Υποθέτω ότι πρέπει να πω ότι η διαφήμιση είναι φοβερή και όλοι πρέπει να κάνουν», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Μάσκ στην ετήσια συνέλευση των μετόχων της Tesla στο Austin του Texas. «Θα δοκιμάσουμε μια μικρή διαφήμιση και θα δούμε πως θα πάει», συνέχισε. Ενώ όταν του ζητήθηκαν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πλάνο της εταιρείας σχετικά με την διαφήμιση των προϊόντων της ο CEO της Tesla δήλωσε ότι δεν έχει ακόμα μια πλήρως διαμορφωμένη στρατηγική. Προς το παρόν άρα θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πως θα είναι τα πρώτα διαφημιστικά εγχειρήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ωστόσο πρέπει να επισημάνουμε ότι πρόκειται για μια στροφή 180 μοιρών της εταιρείας αφού ο Έλον Μάσκ παλαιότερα είχε αρνητική στάση για τις διαφημίσεις αφού αν ανατρέξουμε σε κοινοποιήσεις του στο Twitter βλέπουμε αναρτήσεις που υποστηρίζει ότι η Tesla δεν πληρώνει για διαφημίσεις αλλά χρησιμοποιεί το κεφάλαιο της για να βελτιώσουν τα προϊόντα τους.
Tesla does not advertise or pay for endorsements. Instead, we use that money to make the product great. https://t.co/SsrfOq1Xyc
— Elon Musk (@elonmusk) May 19, 2019
Ενδιαφέρον είναι ότι οι παρευρισκόμενοι μέτοχοι στην ετήσια συνέλευση επευφημούσαν τον διευθύνων σύμβουλο της Telsa για την αλλαγή στρατηγικής για την προώθηση των προϊόντων τους, με τον Μάσκ να αναφέρει έκπληκτος ότι δεν περίμενε αυτήν την αντίδραση και ότι οι υπόλοιποι μέτοχοι επιθυμούν τόσο πολύ την αλλαγή στρατηγικής σε αυτόν τον τομέα.
Φημολογείται επίσης ότι ίσως η Tesla θα χρησιμοποιήσει και την πλατφόρμα του Twitter για τις ανάγκες της διαφημιστικής της καμπάνιας. Το σίγουρο είναι ότι φαίνεται να είναι η ιδανική στιγμή για την Tesla να αξιοποιήσει την διαφήμιση των οχημάτων της για να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες EV.