Βρισκόμαστε κοντά στην εποχή οπού κάθε Lamborghini θα είναι ηλεκτρική. Δεν είναι επίσης μακριά το κύκνειο άσμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Έχουν περάσει περισσότερο από τρία χρόνια από την στιγμή όπου η Ιταλική εταιρεία παρουσίασε στο κοινό της, το πρώτο της υβριδικό Sian FKP 37. Έκτοτε συνεχίζει να δραστηριοποιείται με τα υβριδικά οχήματα: Τον Μάρτιο του 2023, θα παρουσιάσει την υβριδική διάδοχο της Aventador.
Μέχρι το τέλος του 2024, ολόκληρη η γκάμα της εταιρείας θα διαθέτει ηλεκτροκίνηση και μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα ξέρουμε πως είναι μια πλήρως ηλεκτρική Lamborghini. Μιλώντας στο Autocar, ο διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini Stephan Winkelmann, έθεσε τους τέσσερις βασικούς πυλώνες που πρέπει να στηριχθεί η μάρκα στην στροφή της προς την ηλεκτροκίνηση.
Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της εταιρείας, οι τέσσερις αυτοί πυλώνες είναι ο σχεδιασμός, η απόδοση, η απόδοση που αντιλαμβάνεται ο οδηγός του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και τέλος ο ήχος. Επισήμανε ότι η μάρκα ξέρει να προσφέρει εξαιρετική απόδοση αλλά και στυλ. Ωστόσο, η ιδέα της παροχής της απόδοσης που αντιλαμβάνεται ο οδηγός είναι μια όχι εύκολη υπόθεση για την ηλεκτροκίνηση, καθώς παλαιότερα μια τέτοια ιδέα θα μπορούσε να στηριχθεί σε έναν μεγάλο κινητήρα εσωτερικής καύσης.
«Δουλεύουμε ήδη πάνω στην ιδέα της παροχής απόδοσης που αντιλαμβάνονται οι οδηγοί των ηλεκτρονικών μας αυτοκινήτων. Νομίζω ότι το λογισμικό θα μας βοηθήσει σημαντικά να βελτιώσουμε την πλευρική επιτάχυνση και την επαφή μεταξύ του οδηγού και της μηχανής. Αυτά τα πράγματα είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία», ανέφερε ο Winkelmann. Για να είμαστε σαφείς όταν αναφέρετε στην «πλευρική επιτάχυνση» ο Winkelmann εννοεί την ταχύτητα χειρισμού του οχήματος.
Μένει να μάθουμε αν θα καταφέρει η Ιταλική εταιρεία να διατηρήσει το ενδιαφέρον του αγωνιστικού της κοινού χωρίς την ανάπτυξη ενός μεγάλου κινητήρα.
Όλες οι ειδήσεις