Πέρα από τις plug-in υβριδικές εκδόσεις, τα δύο Peugeot 308 (hatchback και SW), θα διατίθενται από το 2023 και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Η PEUGEOT θα είναι ο πρώτος Ευρωπαίος κατασκευαστής που θα προσφέρει ένα 100% ηλεκτρικό μοντέλο SW. Τα ηλεκτρικά 308 και 308 SW θα κινεί ένας ολοκαίνουργιος ηλεκτροκινητήρας, απόδοσης 115 kW (156 ίππων) και θα επιτυγχάνουν αυτονομία πάνω από 400km (κύκλος WLTP), ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού τους. Αυτή η διπλή προσφορά είναι μια απάντηση χωρίς συμβιβασμούς, τέλεια προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών του segment C: η μοναδική εμφάνιση του 308 συνδυάζεται με την οδηγική απόλαυση που χαρακτηρίζει τα μοντέλα PEUGEOT, και με κορυφαία για την κατηγορία οικονομία, με μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνά τις 12,7kWh. Διαθέσιμα στα επίπεδα εξοπλισμού Allure και GT, τα νέα PEUGEOT E-308 και E-308 SW θα βρίσκονται στην αγορά στα μέσα του 2023. Θα κατασκευάζονται για την ευρωπαϊκή και την παγκόσμια αγορά, στη Γαλλία, στις εγκαταστάσεις του Mulhouse,.
Ο σχεδιασμός των νέων PEUGEOT E-308 και E-308 SW εμπνέεται τόσο από το DNA της PEUGEOT, όσο και από το δυναμισμό μίας ανώτερης κατηγορίας της αγοράς. Το μακρύτερο καπό τονίζει την εντυπωσιακή σιλουέτα του αμαξώματος, οι αναλογίες είναι έντονες αλλά και διακριτικές, και το νέο έμβλημα της μάρκας δεσπόζει στο κέντρο της μπροστινής γρίλιας. Η συνολική βελτίωση της αρχιτεκτονικής έχει σαν αποτέλεσμα την άριστη διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων. Από μπροστά η χαρακτηριστική φωτιστική υπογραφή με τους «κυνόδοντες», πλαισιώνει τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Matrix LED, ενσωματώνοντας ιδανικά το 308 και 308SW στην οικογένεια της PEUGEOT, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους τρείς ‘όνυχες’ των πίσω LED φώτων. Οι νέες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών έχουν εξελιχθεί ειδικά για τις 100% ηλεκτρικές εκδόσεις των PEUGEOT 308 και 308 SW. Η αεροδυναμική τους απόδοση είναι εξαιρετικά μελετημένη ώστε να εξασφαλίζει τη βελτιστοποίηση της οικονομίας.
Τα νέα PEUGEOT E-308 και E-308 SW πρόκειται να εφοδιάζονται με ένα εντελώς καινούργιο πλήρως ηλεκτρικό κινητήρα: με ισχύ 115 kW (156 bhp) και ροπή 260 Nm (διαθέσιμη «από το ρελαντί») για ακαριαία απόκριση. Ο νέος κινητήρας θα κινεί το E-308 απολύτως αθόρυβα, χωρίς κραδασμούς και χωρίς καθόλου εκπομπές CO2. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έρχεται να συμπληρώσει την υπάρχουσα γκάμα, η οποία περιλαμβάνει τις εκδόσεις plug-in hybrid των 180 bhp/132 kW και 225 bhp/162 kW, καθώς και τις εκδόσεις με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως.
To κιβώτιο του PEUGEOT E-308 και E-308 SW βελτιστοποιεί την αυτονομία οδήγησης, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και υψηλό επίπεδο επιδόσεων με κορυφαία απόκριση όπως ταιριάζει στους ηλεκτροκινητήρες.
Η μπαταρία είναι και αυτή νέας γενιάς. Πρόκειται για μία μπαταρία υψηλής τάσεως των 54 kWh (51 kWh ωφέλιμο) νέας χημικής σύνθεσης. Η μπαταρία διαθέτει νέα χημική σύνθεση με 80% Νικέλιο - 10% Μαγγάνιο - 10% Κοβάλτιο, που λειτουργεί με τάση 400 volt και εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 400χλμ. βάσει πρωτοκόλλου WLTP (σε διαδικασία έγκρισης).
Η οικονομία/αποδοτικότητα ήταν μία σημαντική παράμετρος για τους μηχανικούς των PEUGEOT E-308 και E-308 SW, καθώς οι συνδυασμένες προσπάθειες σε ότι αφορά τον κινητήρα, τη μπαταρία, την αεροδυναμική (βελτιστοποίηση του εμπρός και του κάτω μέρους), περιορισμός του βάρους (πλατφόρμα EMP2) και μείωση των απωλειών τριβής (λάστιχα κατηγορίας Α), κατέστησε δυνατή την επίτευξη αξιοσημείωτα χαμηλής μέσης ηλεκτρικής κατανάλωσης: 12,7kWh/100km, τιμή που αποτελεί σημείο αναφοράς μεταξύ των 100% ηλεκτρικών οχημάτων στην κατηγορία C.
Επιπλέον, για να διαχειριστεί την κατανάλωση ενέργειας όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία οδήγησης (ECO, NORMAL και SPORT) και ακόμη, χάρη στη λειτουργία "BRAKE", να αυξήσει την δύναμη πέδησης καθώς αφήνει το γκάζι, με αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση της ανακτώμενης ενέργειας.
Ο ενσωματωμένος τριφασικός φορτιστής περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό και έχει ονομαστική ισχύ 11 kW. Η υποδοχή για το βύσμα φόρτισης δέχεται όλους τους τύπους σύνδεσης. Από δημόσιο φορτιστή ισχύος 100kW το αυτοκίνητο χρειάζεται για φόρτιση από 20 έως 80%, λιγότερο από 25 λεπτά.
Μεγάλη έμφαση έχει επίσης δοθεί και στις λεπτομέρειες της καμπίνας, την έξυπνη λειτουργία των πλήρως διαμορφώσιμων εικονικών πλήκτρων (i-toggles) και τη συνδεσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας τεχνολογίας i-Connect Advanced, ενός συστήματος infotainment που κάνει την εμπειρία οδήγησης πολύ πιο διαισθητική και ευχάριστη.