Μετά τα EV6 και EV9, η ηλεκτρική γκάμα της Kia καλωσορίζει ένα νέο μέλος: το EV3, ένα συμπαγές SUV με άκρως ανταγωνιστική τιμή.
Εν αναμονή του μελλοντικού EV2, που έχει ήδη ανακοινωθεί αλλά με ημερομηνία πρεμιέρας που δεν έχει ακόμη επισημοποιηθεί, το Kia EV3 διαθέτει πολύ ενδιαφέρον σχεδιασμό και τεχνολογικά χαρακτηριστικά, αλλά τα κυριότερα σημεία του είναι οι συμπαγείς διαστάσεις και η ανταγωνιστική του τιμή, που θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 35 και 40 χιλιάδων ευρώ.
Οι διαστάσεις
Τοποθετημένο σε μέγεθος μεταξύ του μικρότερου Stonic και του μεγαλύτερου Niro, το EV3 έχει μήκος 4.300, πλάτος 1.850 και ύψος 1.560 χλστ. Το μεταξόνιο είναι 2.680 χλστ. και επομένως οι προεξοχές είναι πολύ περιορισμένες. Στο EV3 υπάρχει χώρος για πέντε επιβάτες, οι οποίοι έχουν ένα ευάερο και άνετο εσωτερικό, με αρκετό χώρο για το κεφάλι και τα πόδια και στις δύο σειρές.
Το πορτμπαγκάζ είναι επίσης ιδιαίτερα μεγάλο: 460 λίτρα με όλα τα καθίσματα σε χρήση, αλλά μπορεί να ανέβει στα 1.250 λίτρα διπλώνοντάς τα. Επιπλέον, μέσα στο μπροστινό καπό υπάρχει ένας μικρός αποθηκευτικός χώρος 25 λίτρων, χρήσιμος για την τακτική τοποθέτηση των καλωδίων φόρτισης.
Το εσωτερικό
Σε σύγκριση με το αμάξωμα, το οποίο ενσωματώνει πιστά τις μορφές του concept, οι εσωτερικοί χώροι του Kia EV3 εξελίσσουν τις στυλιστικές έννοιες που φαίνονται στο κόκπιτ του πρωτοτύπου. Τα ανακυκλωμένα υφάσματα κάνουν το περιβάλλον πιο φιλόξενο, το οποίο διαθέτει ένα οριζόντιο ταμπλό στο οποίο είναι τοποθετημένες τρεις διαφορετικές οθόνες: δύο από 12,3” για πίνακα οργάνων και infotainment συν μία από 5,3” για τον κλιματισμό. Επιπλέον, υπάρχει έγχρωμη οθόνη head-up-display 12,3” και φωνητικός βοηθός με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη του ChatGPT. Ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα, ενσωματωμένα στην κεντρική κονσόλα, βρίσκουμε ένα αναδιπλούμενο τραπέζι σχεδιασμένο να για να φιλοξενεί αντικείμενα, όπως ένα tablet, όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο κατά τη φόρτιση.
Τεχνολογία
Το μικρό ηλεκτρικό της Kia προσφέρει πολλά συστήματα Adas, συμπεριλαμβανομένου της υποβοηθούμενης οδήγησης επιπέδου 2 με λειτουργία αλλαγής λωρίδας, και έχει επίσης ένα νέο ψηφιακό κλειδί. Μπορείτε να το ενσωματώσετε στο smartphone σας και να το μοιραστείτε με άλλα επτά άτομα, επιλέγοντας για καθένα τη διάρκεια της κοινής χρήσης και τις λειτουργίες που θα ενεργοποιηθούν. Ενδιαφέρουσα είναι επίσης η λειτουργία V2L, η οποία σας επιτρέπει να τροφοδοτείτε εξωτερικές συσκευές με το ρεύμα που είναι αποθηκευμένο στην μπαταρία του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένου του ίδιου ηλεκτρικού δικτύου ή του σπιτιού σας.
Οι κινητήρες
Κατά την κυκλοφορία (η άφιξη στις αντιπροσωπείες αναμένεται το φθινόπωρο) το Kia EV3 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: Standard ή Long Range. Και οι δύο είναι εξοπλισμένες με τον ίδιο κινητήρα 204 HP και 283 Nm, αλλά διαφέρουν σε χωρητικότητα και απόδοση μπαταρίας (λόγω του διαφορετικού βάρους). Το βασικό μοντέλο τοποθετεί συσσωρευτές 58,3 kWh, για 410 km αυτονομίας (0-100 σε 7,4 δευτερόλεπτα και 170 km/h μέγιστη ταχύτητα), ενώ το Long Range φτάνει τις 81,4 kWh και τα 600 km (0-100 σε 7,7). Και οι δύο χρειάζονται 31 λεπτά για να φορτίσουν από το 10 στο 80% χρησιμοποιώντας φορτιστές με μέγιστη ισχύ 102 ή 128 kW αντίστοιχα.
Όλες οι ειδήσεις
10 μύθοι σχετικά με την χρήση και την συντήρηση του αυτοκινήτου
Mercedes-AMG PureSpeed: Μια «μυθική» προσθήκη για κάθε συλλογή!
Ξεχάστε ό,τι ξέρατε για τα Smart: Οδηγούμε τα νέα #1 και #3!