Q-ELECTRIC

Hyundai RN24: Ένα… κλουβί με ρόδες που πάει μόνο πλάγια!

hyundai-rn24-ena-klouvi-me-rodes-pou-paei-mono-plagia-736427

Τον καλύτερο τρόπο βρήκαν στο τμήμα N της Hyundai για να τεστάρουν νέες τεχνολογίες κινητήρων υψηλής απόδοσης: Το Hyundai RN24.

Αυτό θυμίζει με την πρώτη ματιά… Dune Buggy, αφού μοιάζει περισσότερο με σκελετό αυτοκινήτου παρά με αυτοκίνητο. Το Hyundai R24 είναι στην πραγματικότητα κάτι σαν,,, κινητός πάγκος δοκιμών, ένα αυτοκίνητο χωρίς πάνελ αμαξώματος και με κοντό πλαίσιο εμπνευσμένο από Ράλι. Το παράξενο αυτό δημιούργημα ακολουθεί τα χνάρια που άφησε το RN22e και το N Vision 74, δύο πρωτότυπα που παρουσιάζουν τα ηλεκτρικά σχέδια της κορεάτικης μάρκας για το μέλλον.

Η αποστολή ήταν απλή: Να χωρέσει ο πιο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας που έχει αυτή τη στιγμή η Hyundai στη «φαρέτρα» της σε ένα όσο το δυνατόν πιο μικρό πακέτο γίνεται. Αποστολή εξετελέσθη απ’ ότι φαίνεται, αφού ο κινητήρας-κτήνος του Hyundai Ioniq 5 N, των 641 ίππων, μπήκε τελικά σε ένα αυτοκίνητο με μεταξόνιο μικρότερο κατά 34 εκατοστά.

Ο εν λόγω ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με την μπαταρία 84 kWh του Ioniq 5 N και το αποτέλεσμα πιθανότατα είναι ένα από τα πιο fun-to-drive αυτοκίνητα που μπορεί κάποιος να οδηγήσει αυτή τη στιγμή.

 

Ωστόσο, εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα «απλό» πρωτότυπο. Το Hyundai RN24 διαθέτει τεχνολογίες WRC, όπως το σύστημα Powertrain Drive Control Logic που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την ισχύ, την απόκριση του γκαζιού και των φρένων, όπως ακριβώς γίνεται και στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της μάρκας. Σαν να μην έφταναν αυτά, υπάρχει και το Rally Mode, το οποίο βελτιστοποιεί την κατανομή της ροπής, όπως και στο i20 N Rally 1 WRC.

Για αχαλίνωτο drifting, υπάρχει και το e-Handbrake για επικά «μπασίματα» σε στροφές, ενώ οι τεχνικοί της Hyundai δεν ξέχασαν να προσθέσουν και τα απαραίτητα «καλούδια» για τα αφτιά, με μια νέα βερσιόν του συστήματος N Active Sound+, με 4 ηχεία να επιτρέπουν στο RN24 να… τραγουδά. Η απουσία των πάνελ του αμαξώματος βοήθησε αρκετά και στην εξοικονόμηση βάρους, με το Hyundai R24 να ζυγίζει περίπου 350 κιλά λιγότερο από το Ioniq 5 N. Το συνολικό βάρος του πρωτοτύπου είναι 1.880 κιλά, τα οποία μπορεί να ακούγονται πολλά, αλλά είναι καλά για ηλεκτρικό.

«Το RN24 αποτελεί παράδειγμα της δέσμευσης της Hyundai N για την προώθηση της τεχνολογίας του ηλεκτρικού μηχανοκίνητου αθλητισμού δίνοντας προτεραιότητα στην οδηγική εμπειρία και όχι στους αριθμούς προδιαγραφών», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του N Brand Management Group, Joon Park. «Αυτό το κινητό εργαστήριο αποδεικνύει ότι υπάρχουν ακόμα αναξιοποίητες δυνατότητες για ηλεκτρικά οχήματα υψηλής απόδοσης και με τις νέες τεχνολογίες μπροστά μας, υπάρχουν πολλά να περιμένουμε με ανυπομονησία».

Πηγή: Carscoops

Όλες οι ειδήσεις

Porsche Taycan Turbo GT: Νέο ρεκόρ γύρου στη Σαγκάη – Βίντεο

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Renault Rafale με τους 200 ίππους

«Κλέβει» σχεδόν μια στις τρεις αντλίες στα βενζινάδικα της Αττικής

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο