Το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai για την Ευρώπη, το Inster, αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στα τέλη του έτους.
Με 355 χιλιόμετρα αυτονομίας και ένα όνομα που πλέον αποκρυπτογραφήθηκε, το Hyundai Inster, είναι ένα μικρό ηλεκτρικό όχημα της κατηγορίας Α, teasers του οποίου βγήκαν ήδη στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτοντας τις πρώτες λεπτομέρειες ενός ενδιαφέροντος για την Ευρώπη πρότζεκτ, όπου τα αυτοκίνητα μικρού μεγέθους είναι τα πιο δημοφιλή. Παρεμπιπτόντως αυτό το κορεάτικο μοντέλο θα πρέπει να πωλείται με τιμή εκκίνησης γύρω στις 20 χιλιάδες ευρώ, ανταγωνιστική με εκείνη των αντιπάλων όπως το Dacia Spring, το Citroën ë-C3 και οι εισαγωγικές εκδόσεις του ηλεκτρικού Renault 5. Το ντεμπούτο αναμένεται στα τέλη Ιουνίου στη Διεθνή Έκθεση Κινητικότητας του Μπουσάν.
Θα μπορούσε να ονομάζεται Casper
Τούτου λεχθέντος, το Inster είναι από μόνο του μια μικρή ιστορία, επειδή οι διαστάσεις του (περίπου 3,8 μέτρα μήκος) το τοποθετούν σε ένα πεδίο που ερημώνει όλο και περισσότερο: δηλαδή στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Στην πραγματικότητα, το Hyundai Inster προέρχεται από ένα μοντέλο που πωλείται ήδη στην Κορέα με κινητήρα βενζίνης (αλλά σύντομα και με μπαταρία), το Casper, και το οποίο έχει ήδη δώσει το έναυσμα για ένα BEV μοντέλο από την πλευρά της Kia, το Ray EV.
Νέο στύλ
Ωστόσο, μεταξύ του κορεατικού Casper και του ευρωπαϊκού Inster (ένα όνομα που προέρχεται από τις λέξεις «intimate» και «innovative» δηλαδή «οικείο» και «καινοτόμο»), οι διαφορές δεν περιορίζονται στην ταυτότητα. Το στιλ – το οποίο αποκαλύπτεται εδώ στις αποκλειστικές μας απεικονίσεις – θα έρθει στο προσκήνιο, υιοθετώντας τα χαρακτηριστικά των πιο πρόσφατων ηλεκτρικών Hyundai, ξεκινώντας από τα pixel φώτα. Ταυτόχρονα, οι διαστάσεις θα αυξηθούν (κατά περίπου είκοσι εκατοστά σε σχέση με τα 3,6 μέτρα του Casper) χάρη στο αναθεωρημένο δάπεδο για τη φιλοξενία των μπαταριών: μια λειτουργία που δημιουργεί μια φυσιολογική επιμήκυνση του μεταξονίου. Τέλος, το Hyundai Inster θα είναι καλύτερα εξοπλισμένο όσον αφορά την ασφάλεια, με μια σουίτα συστημάτων υποβοήθησης επιπέδου 2 και τη δυνατότητα να διαθέτει βοηθήματα οδήγησης από αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας.
Έως και 350 χιλιόμετρα στην πόλη
Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, δεδομένης της χρήσης ενός μπροστινού ηλεκτροκινητήρα για σίγουρα, η αυτονομία θα πρέπει να βαθμονομηθεί σε τουλάχιστον δύο διαφορετικές εκδόσεις για το μέγεθος της μπαταρίας. Το εισαγωγικό επίπεδο θα μπορούσε να είναι περίπου 40 kWh χωρητικότητας- ωστόσο, θα είναι το μεγαλύτερο που θα εγγυάται τα 355 km WLTP που δηλώνεται στο επίσημο σημείωμα που κυκλοφόρησε σήμερα, κατά πάσα πιθανότητα αναφερόμενο στις αστικές μετακινήσεις.
Όλες οι ειδήσεις
Ταξίδι με το αυτοκίνητο και τα κατοικίδια
Porsche 911 RSR: Ένα restomod… να σου τρέχουνε τα σάλια!
Αν οι συνοδηγοί σας έχουν αυτές τις συνήθειες, σταματήστε τους αμέσως!