Το M Division της BMW πειραματίζεται με ηλεκτρικά αυτοκίνητα εδώ και χρόνια. Όσο η ανάπτυξη της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής BMW Μ συνεχίζεται, η εταιρεία μας δείχνει ένα από τα πολλά πρωτότυπα μοντέλα που έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στο να γίνει η Neue Klasse M3 πραγματικότητα.
Το 2018, η BMW σχημάτισε μια ομάδα μηχανικών που μετέτρεψε μια BMW M2 πρώτης γενιάς (F87) σε αμιγώς ηλεκτρική. Το αυτοκίνητο, που μεταξύ των μηχανικών αποκαλείται “The Beast” (Το Κτήνος), είναι -όπως λένε- πανίσχυρο. Δεν είμαστε σίγουροι για τον ακριβή αριθμό της ιπποδύναμης της, αλλά ο Michael Sailer από την ομάδα λειτουργικής ανάπτυξης του τμήματος driving dynamics της BMW M, δήλωσε πως είναι σχεδόν ανεξέλεγκτο και δεν έχει την… ηρεμία των αυτοκινήτων παραγωγής της Μ.
Ο επικεφαλής της BMW M, Frank Van Meel, δηλώνει πως είναι δουλειά τους το να ξεκινήσουν με ένα «κτήνος» για τα πρώτα στάδια της εξέλιξης και στη συνέχεια να το… δαμάσουν. Αυτό ακριβώς είχε γίνει και με τη BMW X5 Le Mans Prototype, ένα εξωφρενικό SUV με τον V12 των 700 ίππων από το αγωνιστικό V12 LMR που αποτέλεσε τον προάγγελο της X5 M, το πρώτο SUV υψηλών επιδόσεων που εμφανίστηκε στην αγορά.
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW M έχει ήδη πάρει μορφή, που έχουμε δει κάτω από ένα πολύχρωμο καμουφλάζ εδώ και περίπου ένα μήνα. Φήμες τη θέλουν να εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, με τον Van Meel να έχει αναφέρει πως μπορεί να αποδώσει μέχρι και 1.341 ίππους ή 1 Megawatt ισχύος, αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμη αν το αυτοκίνητο παραγωγής θα είναι εξίσου ισχυρό.
Αυτό που είναι σίγουρο, είναι πως η BMW αναπτύσσει τους δικούς της ηλεκτροκινητήρες, και ότι η ηλεκτρική M θα είναι αυτή που θα καταφέρει να κάνει το 0-100 σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, για πρώτη φορά στη -θερμική- ιστορία του τμήματος επιδόσεων.
Όλες οι ειδήσεις
ΔΟΚΙΜΗ AUDI A1 Allstreet 1.0 TFSI S tronic 116ps: Πάνω απ’ όλα στιλ…
Aποκλειστικό: Συνέντευξη με τον διευθυντή στις τεχνολογίες υδρογόνoυ της BMW
Μέχρι 31 Δεκεμβρίου η πληρωμή για τα τέλη κυκλοφορίας – Δεν θα δοθεί παράταση – Tα πρόστιμα