H Porsche σε συνεργασία με την Cellforce Group αναπτύσσει μια μπαταρία “νέας γενιάς” για να εξοπλίσει το νέο της hypercar. Ωστόσο, η τεχνολογία των νέων μπαταριών απέχει αρκετά ακόμα για να είναι έτοιμη.
“Βρισκόμαστε στην μέση της ανάπτυξης της δική μας μπαταρίας επόμενης γενιάς” δήλωσε ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας, Michael Steiner. “Με την θυγατρική μας εταιρεία Cellforce Group έχουμε ήδη δείγματα μπαταριών αυτής της τεχνολογίας που χρησιμοποιούμε στην Taycan. Άρα δεν είμαστε σε ερευνητικό επίπεδο αλλά υλοποιούμε το εγχείρημα”, συνέχισε.
O Steiner ανέφερε επίσης ότι τα επόμενα δυο χρόνια θα έχουν σαφή εικόνα για το τι είναι ικανές αυτές οι μπαταρίες νέες γενιάς που θα φέρει το νέο hypercar.Στην συνέχεια η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να αναπτύξει περαιτέρω τη νέα τεχνολογία για να είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις ανάγκες οχήματος υψηλών επιδόσεων των ήδη υπαρχόντων μοντέλων της.
Αν και η Porsche είχε αναφέρει ότι θα ήταν έτοιμη για μια συνέχεια τη 918 Spyder το 2025, o Steiner δήλωσε ότι η εταιρεία δεν έχει ξεκινήσει ακόμα να αναπτύσσει τέτοιο αυτοκίνητο. Ως εκ τούτου θα χρειαστούν δυο με τρία χρόνια πέρα από τον χρόνο ανάπτυξης (5 συνολικά δηλαδή) για να ετοιμαστεί το αυτοκίνητο για πλήρη παραγωγή.
Αν και είναι ξεκάθαρο ότι το hypercar θα τροφοδοτείται από μπαταρίες , ο Steiner δεν διευκρίνισε αν θα γίνει πλήρως ηλεκτρικό ή αν θα προσθέσει κινητήρα για να το κάνει υβριδικό, όπως το αγωνιστικό μοντέλο 963 που θα αγωνιστεί στο αγώνα του Le Mans αυτό το καλοκαίρι. Τον Δεκέμβριο ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche, Oliver Blume, επιβεβαίωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει πρόθεση να ετοιμάσει νέο μοντέλο για την συνέχεια της 918 Spyder και ότι θα διαθέτει προηγμένη τεχνολογία. Τότε, είχε αναφέρει ότι το αυτοκίνητο δεν θα ήταν έτοιμο έως το 2025 τουλάχιστον και τώρα φαίνεται ότι πιθανότερη ημερομηνία είναι μέσα στο 2027.