Την υπόθεση μιας ad hoc παρέμβασης του Βερολίνου εισηγείται ο Γερμανός υπουργός Οικονομίας, για τις πωλήσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η Γερμανία θα μπορούσε να ξεκινήσει πρωτοβουλίες υποστήριξης για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να αντιμετωπίσουν την κρίση που διέρχεται ο κλάδος ειδικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τον όμιλο Volkswagen να κινδυνεύει να κλείσει ένα ή περισσότερα εργοστάσια και να προετοιμάσει μεγάλες περικοπές εργατικού δυναμικού. Ο Γερμανός υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ, θα συζητήσει τη Δευτέρα τα προβλήματα του κλάδου με ορισμένους διευθυντές τοπικών εταιρειών, υπό το ενδεχόμενο μιας ad hoc παρέμβασης του Βερολίνου.
«Αναγκασμένος να κάνει κάτι»
Ο Χάμπεκ μίλησε για το θέμα κατά τη διάρκεια επίσκεψης στο εργοστάσιο της Volkswagen στην Έμντεν: «Τα περισσότερα προβλήματα, μερικά από τα οποία έχουν κληρονομηθεί από το παρελθόν, πρέπει να επιλυθούν από την ίδια τη Volkswagen», ανέφερε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας ότι «οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να αναλάβουν μέρος της ευθύνης για την τρέχουσα κατάστασή τους, ενώ η κυβέρνηση αισθάνεται υποχρεωμένη να κάνει κάτι για να επανεκκινήσει την αγορά».
Volkswagen, BMW και Mercedes κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου
Η εικόνα είναι σίγουρα ανησυχητική, στη Γερμανία όπως και σε ένα μεγάλο μέρος της Ευρώπης, όπου σημειώθηκε απότομη μείωση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα, αφού οι κυβερνήσεις – ξεκινώντας από την Μπούντεσταγκ, το Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο της Γερμανίας, μείωσαν ή ακύρωσαν εντελώς τα κίνητρα. Στη Γερμανία, οι εγγραφές ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατακόρυφα κατά 69% τον Αύγουστο και όλοι οι τοπικοί κατασκευαστές έχουν στείλει πρόσφατα αρνητικά μηνύματα. Η Volkswagen πρόκειται να κλείσει ορισμένα από τα εγχώρια εργοστάσια της για πρώτη φορά λόγω της μείωσης των πωλήσεων. Η BMW AG μείωσε τις προβλέψεις κερδών της για ολόκληρο το έτος, εν μέρει λόγω της επιβράδυνσης των ηλεκτρικών και ακόμη και η Mercedes-Benz έχει αναθεωρήσει τους οικονομικούς της στόχους προς τα κάτω μέχρι το τέλος του 2024, αυτή τη φορά λόγω ζημιών στην Κίνα.
Η Ιταλία σε αναμπουμπούλα
Η κατάσταση του αυτοκινήτου και ιδίως αυτή που αφορά τα ηλεκτρικά είναι επίσης ανησυχητική στην Ιταλία. Μετά την ανακοίνωση κινητοποίησης από τα συνδικάτα, οι επιπτώσεις της οποίας θα γίνουν γνωστές την Τρίτη σε συνέντευξη Τύπου, ο υπουργός Επιχειρήσεων και Made in Italy, Αντόλφο Ούρσο, κάλεσε για τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου στην έδρα του υπουργείου του, μια συνάντηση στην οποία θα παρουσιάσει σε προεπισκόπηση στους εκπροσώπους της Confindustria, της ιταλικής ομοσπονδίας μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, που ενεργεί ως ιδιωτικό και αυτόνομο εμπορικό επιμελητήριο και των συνδικάτων τα βασικά σημεία της πρότασης για την ευρωπαϊκή βιομηχανική πολιτική για τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το περιεχόμενο θα παρουσιαστεί στις Βρυξέλλες στο επόμενο Συμβούλιο Ανταγωνιστικότητας.
Όλες οι ειδήσεις
Nissan: Oι προδιαγραφές «σκότωσαν» το GT-R, όχι εμείς