Αλλαγή πλεύσης για την Αμερικάνικη εταιρεία με τη παρουσίαση της αμιγώς ηλεκτρικής Mustang Mach–E , η οποία όμως παραμένει πιστή στη παράδοση όντας αυθεντικό muscle car στην όψη και την δύναμη!
Πριν μερικά χρόνια άνετο ταξίδι με απουσία ήχου του κινητήρα και δη σκληροπυρηνικού ήταν κάτι που δεν το συνδύαζες με μία Mustang, ωστόσο η Ford δεν ήθελε να μείνει έξω από το παιγνίδι των ηλεκτρικών μοντέλων και ξεκίνησε από την κορυφή παίζοντας το καλό της χαρτί με το όνομα «Mustang». H Mustang Mach–E διαθέτει στην εμφάνιση τις μυώδεις καμπύλες του κλασικού μοντέλου αλλά ακολουθεί τη μόδα που θέλει τα SUV να πρωταγωνιστούν στα ακριβά αυτοκίνητα, και όχι μόνο.
Μόνο στη περίπτωση του ηλεκτρικού Ford ίσως θα πρέπει περισσότερο να μιλάμε για ένα crossover coupe. Φυσικά η δύναμη είναι συνυφασμένη με μια Mustang και η Ford έχει τοποθετήσει δύο κινητήρες – που προσδίδουν χαρακτηριστικά τετρακίνησης- με απόδοση 351 ίππων, που έρχονται χωρίς κόμπιασμα και δισταγμό σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Μια μπαταρία 91 kWh φροντίζει ώστε οι κινητήρες να έχουν ικανή ενέργεια, αφενός μεν για να κινήσουν με επάρκεια τους δύο τόνους του μοντέλου, αφετέρου δε για να έχει καλή αυτονομία. Πιστεύουμε ότι η επιλογή των 18 ιντσών τροχών με τα 60άρια ελαστικά στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, απλά θα ταίριαζαν μόνο για όσους θα ήθελαν να κινηθούν σε χώμα, κάνοντας κάποιους συμβιβασμούς στην άσφαλτο.
Με τη Ford Mustang Mach–E AWD ταξιδέψαμε με απαράμιλλη άνεση έως την Πρέβεζα, με την κατανάλωση να “φλερτάρει” στις 20 kWh/100 km ακολουθώντας πάντα το νόμιμο όριο. Κατά την άφιξη μας το υπόλοιπο μπαταρίας ήταν στο 10%, επιβεβλημένη λοιπόν η φόρτιση ωστόσο στην περιοχή δεν υπάρχει ταχυφορτιστής, παρά μόνον φορτιστής 22kWh οπότε η Mustang παρέμεινε περίπου 8 ώρες συνδεδεμένη στη πρίζα μέχρι να φορτιστεί πλήρως.
Αθήνα ————————————————- Πρέβεζα
Απόσταση 350 χλμ.
Μέση κατανάλωση 18,5 kWh/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση αυτοκινητόδρομος (με 120 χλμ./ώρα) 20,1 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία 420 χλμ.
Όλες οι ειδήσεις
Η BYD έκανε το επίσημο ντεμπούτο της στην Ελλάδα
Η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στην οδική ασφάλεια
Τέλη κυκλοφορίας: Ανατροπή-φωτιά – Ποιοι θα πληρώσουν παραπάνω