Ποιος θα το περίμενε ότι από εκεί που τα πισωκίνητα αφορούσαν κυρίως σπορ κατασκευές, θα επέστρεφαν μαζικά στα EV; Γιατί, πώς και υπάρχει τελικά περισσότερο fun σε ένα πισωκίνητο EV;
Τα πισωκίνητα EV γίνονται ο νέος κανόνας των ηλεκτρικών. Εκτός αν μιλάμε για τις πιο δυνατές εκδόσεις τους που συνήθως είναι τετρακίνητες.
Η λογική της ενότητας «EV Υπέρ & EV Κατά» πραγματεύεται με σύντομο, σαφή και ρεαλιστικό τρόπο ένα διαφορετικό, κάθε φορά, πλεονέκτημα ή μειονέκτημα. Ξεκάθαρα και ξερά. Υπάρχουν αρκετά και από τις δύο πλευρές.
ΕV Υπέρ ή Κατά; Πισωκίνητο ηλεκτρικό: Καλό ή όχι και τόσο;
Αυτό είναι το δεύτερο άρθρο της ενότητας «EV Υπέρ & EV Κατά», σε σχέση με όσες έχουν προηγηθεί, που θέτει διαζευκτικά το ζήτημα.
Με την ίδια προσέγγιση, έχει προγηθεί το άρθρο EV Υπέρ ή Κατά; Ο ήχος. Κύριοι, πυροβολήστε ελεύθερα…
Πέρα από τα όποια ξεκάθαρα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των ηλεκτρικών όπως έχουν ήδη παρατεθεί, αυτό είναι άλλο ένα διφορούμενο ζήτημα.
Αν τις πρόσφατες δεκαετίες η μπροστινή κίνηση καθιερώθηκε από διάφορα εμβληματικά προσθιοκίνητα (για παράδειγμα, Mini, Citroën DS, Traction Avant κ.ά.) για ένα κάρο λόγους όπως το χαμηλότερο κόστος, τα χωροταξικά οφέλη, ο πιο εύκολος οδηγικά χειρισμός, έτσι και το πισωκίνητο EV διευκολύνει την κατασκευή του ως τέτοιο…
…διαβάστε τη συνέχεια στο 4Drivers
Όλες οι ειδήσεις
Πολύ badass: Η Toyota Supra των 550 PS από τον οίκο Manhart
Αυτή η BMW M2 κάνει πλάκα στην M4 Competition
Αυστραλία: «Αρχηγόπουλο» έπαιρνε επίδομα ανεργίας και οδηγούσε… Lamborghini