Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ξεκινήσει επιθεωρήσεις στα κεντρικά γραφεία εταιρειών στην Κίνα όπως η BYD, η Geely και η Saic.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόκειται να ξεκινήσει μια πρωτοβουλία ιδιαίτερης σημασίας για τον ηπειρωτικό τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν από το Reuters, τις επόμενες ημέρες θα δημοσιευθεί στην Εφημερίδα διάταξη η οποία θα ξεκινήσει την τελωνειακή καταγραφή των εισαγωγών ηλεκτρικών οχημάτων που παράγονται στην Κίνα: αυτό δεν είναι ένα απλό γραφειοκρατικό ζήτημα, διότι τα νέα που κοινοποιήθηκαν από το ανώτατο εκτελεστικό όργανο της ΕΕ συνδέεται άμεσα με την έρευνα αντιντάμπινγκ που ανακοινώθηκε το περασμένο φθινόπωρο.
Εάν η έρευνα επρόκειτο να εξακριβώσει την εγκυρότητα των κατηγοριών κατά του Πεκίνου, δηλαδή τη χορήγηση επιδοτήσεων σε τοπικούς παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας κατά παράβαση των κανόνων ανταγωνισμού, τότε τυχόν δασμοί θα ξεκινούσαν, αναδρομικά, από την ημερομηνία δημοσίευσης της συσκευής.
Η έρευνα ανακοινώθηκε απροσδόκητα τον περασμένο Σεπτέμβριο από την Πρόεδρο της Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, αλλά ξεκίνησε επίσημα στις αρχές Οκτωβρίου. Αξιωματούχοι στις Βρυξέλλες προσπαθούν να επαληθεύσουν στοιχεία για επιδοτήσεις που χορηγούνται από το Πεκίνο ικανές να στρεβλώσουν τον ελεύθερο ανταγωνισμό και συνεπώς την αγορά. Για το σκοπό αυτό, έχουν ξεκινήσει αρκετές πρωτοβουλίες, συμπεριλαμβανομένων επιθεωρήσεων στα κεντρικά γραφεία στην Κίνα εταιρειών όπως η BYD, η Geely και η Saic. Ο στόχος είναι να προσδιοριστεί εάν είναι απαραίτητο να επιβληθούν τελωνειακοί δασμοί για να αποφευχθούν καταστροφικές συνέπειες για τον ευρωπαϊκό τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως έχει ήδη συμβεί, για παράδειγμα, στον τομέα των φωτοβολταϊκών πάνελ.
Η έρευνα πρέπει να ολοκληρωθεί έως τον Νοέμβριο, αλλά η Επιτροπή θα μπορούσε επίσης να αποφασίσει να επιβάλει προσωρινούς δασμούς ήδη από τον Ιούλιο και σε αυτήν την περίπτωση θα ενεργοποιηθεί η αναδρομική εφαρμογή: η περίοδος πληρωμής θα ξεκινήσει όχι από τον Ιούλιο, αλλά από την έναρξη των τελωνειακών ταξινομήσεων.
Όλες οι ειδήσεις
Αυτά ξέρουμε μέχρι στιγμής για το Tesla Roadster
Πώς ξεθολώνει πιο γρήγορα το παρμπρίζ; – Ο ζεστός ή ο κρύος αέρας καλύτερος;
Τα πιο ακριβά τροχόσπιτα του κόσμου: Ξενοδοχεία πέντε αστέρων στους δρόμους (ΒΙΝΤΕΟ)