Τα μελλοντικά πλάνα της Tesla δεν περιλαμβάνουν κάποιο προσιτό μοντέλο με τιμή περίπου $25.000, όπως αποκάλυψε ο Έλον Μασκ.
Ο λαός «ψοφάει» για Tesla, ωστόσο, τα αυτοκίνητα της εταιρείας του Έλον Μασκ τείνουν να γίνονται ολοένα και περισσότερο… προϊόντα πολυτελείας. Ενώ πολλοί ήταν αυτοί που περίμεναν υπομονετικά ένα «φθηνό» νέο μοντέλο, ο Έλον ήρθε με τον γνωστό καυστικό του τρόπο να τους προσγειώσει στην πραγματικότητα, με προσγείωση… όχι ανάλογη των πυραύλων της εταιρείας.
«Ένα μοντέλο των $25.000 δεν έχει νόημα. Θα ήταν ανόητο», είπε ο Έλον κατά τη διάρκεια μιας κλήσης για τα οικονομικά της εταιρείας, ουσιαστικά βάζοντας «ταφόπλακα» στην ιδέα ενός προσιτού μοντέλου, το οποίο από το 2018 λεγόταν πως θα ονομάζεται Model 2.
Η εν λόγω απάντηση του Μασκ ήρθε όταν αυτός ερωτήθηκε: «Πότε μπορούμε να περιμένουμε από την Tesla ένα μοντέλο αξίας $25.000 που δε θα είναι ρομποταξί;». «Νομίζω ότι ήμασταν πολύ ξεκάθαροι ότι το μέλλον είναι αυτόνομο», είπε αρχικά ο ισχυρός άνδρας της Tesla, προσθέτοντας πώς το Cybercab είναι ένα επαναστατικό όχημα παραγωγής, πριν απαντήσει τελικά στην πραγματική ερώτηση: «Βασικά, το να έχεις ένα μοντέλο των $25.000 είναι άσκοπο. Θα ήταν ανόητο. Θα ήταν εντελώς αντίθετο με αυτά που πιστεύουμε».
Η αλήθεια είναι πως η στάση του Έλον Μασκ δεν έχει αλλάξει σε σχέση με αυτά που έλεγε το 2020. Τότε, κατά τη διάρκεια της Battery Day, ο CEO της Tesla είχε πει πως: «Σε περίπου 3 χρόνια από τώρα, είμαστε βέβαιοι ότι θα μπορούμε να φτιάξουμε ένα πολύ συναρπαστικό ηλεκτρικό όχημα των $25.000 που θα είναι επίσης πλήρως αυτόνομο», φωτογραφίζοντας ουσιαστικά κάτι σαν το Cybercab.
Ωστόσο, απομένουν αρκετά δύσκολα εμπόδια στον δρόμο της Tesla προς τη δημιουργία ενός «αποκλειστικά αυτόνομου αυτοκινήτου». Το κύριο εμπόδιο είναι αυτό της αυτονομίας επιπέδου 5, κάτι που πολλοί ειδικοί εκτιμούν πως θα χρειαστούν μέχρι και 10 χρόνια για να ξεπεραστεί. Ακόμα κι αν η Tesla τα καταφέρει, θα ακολουθήσουν αρκετά νομικά… κύματα, μέχρι τα πλήρως αυτόνομα οχήματα να πάρουν το «πράσινο φως».
Πηγή: Carscoops
Όλες οι ειδήσεις
O διευθυντής της Ford, Jim Farley, οδηγά ένα Xiaomi SU7 και το λατρεύει!
Το χειρότερο μποτιλιάρισμα όλων των εποχών: Που συνέβη και γιατί