Σύμφωνα με πληροφορίες από το Reuters, η κινεζική Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων ενέκρινε στην πραγματικότητα την κοινοπραξία μεταξύ των δύο κατασκευαστών, μία από τις πρωτοβουλίες που προβλέπονται από τη συμφωνία συνεργασίας που ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου.
Η συμμαχία, μάλιστα, συνεπάγεται όχι μόνο την είσοδο του ομίλου Stellantis στη μετοχή της Leapmotor με σχεδόν το 21% του κεφαλαίου, αλλά και τη σύσταση μιας κοινοπραξίας με την ονομασία Leapmotor International. Ο όμιλος με επικεφαλής τον Carlos Tavares θα έχει το 51% του κεφαλαίου και τα αποκλειστικά δικαιώματα εξαγωγής, πώλησης και κατασκευής προϊόντων της Leapmotor εκτός Κίνας.
Εκτός από το κινεζικό πράσινο φως, η Stellantis έχει ξεκινήσει διαδικασίες αδειοδότησης και σε άλλες αγορές. Όσον αφορά την Ιταλία, πρόσφατα συζητήθηκε το εργοστάσιο Mirafiori ως ένας πιθανός χώρος κατάλληλος για τη φιλοξενία της παραγωγής μοντέλων της Leapmotor, φήμες που προς το παρόν παραμένουν ως έχουν, δεδομένου ότι ο όμιλος δεν έχει επιβεβαιώσει (ούτε διαψεύσει) τα παραπάνω.
Όλες οι ειδήσεις
Το Toyota Supra του Fast & Furious που μας έκανε… «κάγκουρες»
Έρχεται τον Οκτώβριο το ηλεκτρικό Renault 4 των 20.000 ευρώ
Dodge Charger: Το αυτοκίνητο των Ντιουκς επιστρέφει ηλεκτρικό