Με τη συνήθη αισιοδοξία του, ο Elon Musk πιστεύει ότι σε δύο χρόνια ο κόσμος θα αρχίσει να κατακλύζεται από τα ρομποτάξι της Tesla.
«Είμαστε βέβαιοι ότι το Cybercab θα φτάσει στη μαζική παραγωγή το 2026. Και δεν αναφέρομαι στην έναρξη λειτουργίας της γραμμής, αλλά στη μαζική παραγωγή. Νομίζω ότι θα κάνουμε τουλάχιστον 2 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, όταν λειτουργήσει πλήρως».
Αυτή η εξάπλωση θα ανατρέψει τα σχέδια για το λεγόμενο Model 2, το χαμηλού κόστους ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το οποίο γίνεται λόγος εδώ και καιρό: «Νομίζω ότι το να έχουμε ένα μοντέλο των 25.000 δολαρίων είναι άσκοπο. Θα ήταν ανόητο. Όπως θα ήταν εντελώς αντίθετο με αυτό που πιστεύουμε», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla.
Όπως πάντα, όλες οι δηλώσεις του Musk σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και το μέλλον πρέπει να λαμβάνονται με επιφύλαξη. Στο Τέξας ακόμη περισσότερο απ’ ό,τι αλλού. Διότι χωρίς να αναφερθούμε σε μοντέλα όπως το Roadster (το οποίο παρουσιάστηκε πριν από επτά χρόνια και απέχει ακόμη πολύ), οι καθυστερήσεις στην κυκλοφορία νέων μοντέλων της Tesla είναι γνωστές. Και το να κυκλοφορήσουν εκατομμύρια αυτοκινούμενα αυτοκίνητα στους δρόμους είναι ένα πολύ μεγαλύτερο βήμα από το λανσάρισμα ενός παραδοσιακού αυτοκινήτου: διακυβεύονται κανονισμοί, ασφάλιση, υλικό, λογισμικό και πολλοί άλλοι άγνωστοι παράγοντες.
Έχοντας πει ότι η σιβυλλική φράση του Elon Musk ούτε επιβεβαιώνει ούτε διαψεύδει κάτι, οι επικριτές μπορεί να θεωρήσουν τη δήλωσή του ως «δικαιολογία» για να κρύψει άλλα προβλήματα που σχετίζονται με το μικρό αυτοκίνητο των 25.000 δολαρίων. Όπως ο περιορισμός του κόστους ή η συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους, δύο λεπτομέρειες που θα μπορούσαν να καταστήσουν το «όνειρο» της Tesla ασύμφορο για όλους.
Όλες οι ειδήσεις
O διευθυντής της Ford, Jim Farley, οδηγά ένα Xiaomi SU7 και το λατρεύει!
Το χειρότερο μποτιλιάρισμα όλων των εποχών: Που συνέβη και γιατί