Βίντεο από την Έκθεση Αυτοκινήτου του Σικάγο μας επιτρέπουν να ακούσουμε το νέο σύστημα τεχνητής εξάτμισης της Dodge.
Σύμφωνα με τους παραβρισκόμενους, η ένταση της τεχνητής εξάτμισης του Dodge Charger Daytona SRT Concept φτάνει τα 126 dB, ενώ είναι αρκετή ώστε να την αισθανθεί κανείς στο στήθος του. Η εν λόγω επίδειξη πραγματοποιήθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Σικάγο, δίπλα σε πλήθος ηλεκτρικών οχημάτων της Stellantis, καθώς και άλλων εταιρειών. Το συγκεκριμένο Dodge Charger δε, ήταν εύκολα το πιο… φασαριόζικο.
Μπορεί να μην είναι η πρώτη φορά που ακούμε κλιπ ήχου από κάποιο EV, το συγκεκριμένο παράδειγμα ηχογραφήθηκε σε ποιότητα στούντιο, ενώ η Dodge λέει πως εξακολουθεί να «παίζει» με τον ήχο, παίρνοντας και το ανάλογο feedback από τους καταναλωτές. Στην παρουσίαση αυτή ο ήχος παίχτηκε ζωντανά από το αυτοκίνητο σε πραγματική τοποθεσία και όχι από κάποιο ηχοσύστημα σε στούντιο.
«Είναι πραγματικά πολύ ωραίο και μπορείς όντως να το νιώσεις στο στήθος σου», είπε ο οικοδεσπότης του καναλιού Cars Made Simple στο YouTube. «Και, φίλε, (ο ήχος) πραγματικά γέμισε το δωμάτιο. Ήταν πολύ δυνατός. Πολύ δυνατότερος από όσο νόμιζα ότι θα είναι».
Who says an #EV can’t have a muscle car exhaust note? @Dodge Charger Daytona SRT Concept not only looks badass, it sounds like it. EV purists won’t like it, but this is not for them. #CAS2023 pic.twitter.com/YUKcSVzNPg
— Robert Duffer (@DufferRobert) February 8, 2023
Η Dodge έχει περιγράψει τη νότα εξάτμισης ως ένα προφίλ ήχου «Dark Matter» που προέρχεται από ένα σύστημα που αποτελείται από έναν ενισχυτή και έναν θάλαμο συντονισμού στο πίσω μέρος του οχήματος. Ονομάστηκε Fratzonic Chambered Exhaust, μπορεί να παράγει έως και 126 dB θόρυβο – δηλαδή όσο παράγεται κι από ένα SRT Hellcat.
Όλες οι ειδήσεις