H κινεζική BYD φέρεται να είχε έναν πανίσχυρό και πασίγνωστο σύμμαχο στην εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της
Εδώ και χρόνια κυκλοφορούσαν ειδήσεις για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που εξελίσσεται από μια πασίγνωστη εταιρεία, με τεράστιο ειδικό βάρος στον κόσμο της τεχνολογίας. Από το 2014, όταν και ξεκίνησε αυτή η εποποιία νέων, ξοδεύτηκαν πακτωλοί χρημάτων, απασχολήθηκαν περισσότερα από 2.000 άτομα και υπήρξαν φήμες για συνεργασίες με την VW ή ακόμα και για την εξαγορά της McLaren.
Παρ΄όλα αυτά, το μεγαλεπήβολο project Titan, όπως ήταν το όνομα του, τελικά εγκαταλείφθηκε. Ο λόγος φυσικά για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Apple. Έχουν γραφτεί πολλά για αυτό, χωρίς ποτέ να έχει δει κανείς, έστω και μια βίδα του. Μόνο ειδήσεις, φήμες και διάφορα σχέδια που ήταν η «άποψη» δημιουργών για τo πως θα μπορούσε να μοιάζει το αυτοκίνητο αυτό.
Όλα αυτά λοιπόν για το τίποτα; Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, όχι. Ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός δεν υπήρξε ποτέ σε «συζητήσεις» με την VW, δεν είχε ποτέ πρόθεση να αγοράσει τη McLaren και δεν συνεργαζόταν καν με την Foxconn, που φτιάχνει για λογαριασμό της Apple, τα περισσότερα προϊόντα της. Αντ΄αυτών, η Apple συνεργαζόταν με την κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων BYD, σύμφωνα πάντα με το Bloomberg.
Οι δύο εταιρείες φέρεται να ανέπτυξαν από κοινού μπαταρίες μεγάλης χωρητικότητας, που πλέον αποτελούν και τη βάση για το είδος των συστοιχιών που χρησιμοποιεί η BYD στα μοντέλα της.
«Η Apple και η εταιρεία με έδρα το Shenzhen συνεργάστηκαν γύρω στο 2017 για να εξελίξουν μπαταρίες», ανέφεραν πηγές, οι οποίες ζήτησαν να μην κατονομαστούν, στο Bloomberg. Ως μέρος της μυστικής συνεργασίας, οι τεχνικοί της Apple προσέφεραν στην BYD την τεχνογνωσία τους σε ότι αφορά μπαταρίες με μεγάλη χωρητικότητα και προηγμένη διαχείριση θερμότητας. Οι μπαταρίες «Βlade» που αποτελούν και το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα της BYD, έναντι όλων των υπολοίπων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων, βασίζονται εν μέρη, στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Αpple, στις μπαταρίες των φορητών υπολογιστών της.
Είναι ακόμα άγνωστο το πώς μετασχηματίστηκε η συνεργασία αυτή και ίσως αρχικά, η Apple να είχε απλά αναθέσει στην BYD την εξέλιξη και την κατασκευή των μπαταριών για το δικό της όχημα, ωστόσο μετά την εγκατάλειψη του όλου project, όλη η τεχνογνωσία ενδέχεται να πέρασε στην εταιρεία από την Κίνα. Το πως, είναι κάτι που μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ. Έναντι ενός πολύ υψηλού αντιτίμου ή με μεθοδεύσεις βιομηχανικής κατασκοπίας; Το σίγουρο είναι πάντως, ότι η BYD, κατέχει τα πλήρη δικαιώματα ιδιοκτησίας και ευρεσιτεχνίας για τις μπαταρία Blade.
Δισεκατομμύρια κέρδη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες! Ποια είναι η νέα «φλέβα χρυσού»
Τίτλοι τέλους για το πολυαναμενόμενο αυτοκίνητο από την Apple