Η BMW αποκαλύπτει τη Vision Driving Expericne, μια ιδέα που συνοψίζει την πορεία που ακολούθησε για την ανάπτυξη της Neue Klasse
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, η BMW το αποκαλύπτει Vision Driving Experience: αυτή είναι η ιδέα που συνοψίζει την πορεία που ακολουθήθηκε μέχρι σήμερα για την ανάπτυξη της πλατφόρμας της Neue Klasse και την έκδοση χωρίς καμουφλάζ του μοντέλου που παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο.
Το πρωτότυπο είναι στυλιστικά παρόμοιο με τις προηγούμενες παραλλαγές, αλλά προσφέρει για πρώτη φορά μια ειδική βαφή με φωτοευαίσθητες χρωστικές που τη νύχτα απελευθερώνουν την ενέργεια που συσσωρεύεται κατά τη διάρκεια της ημέρας σε αποχρώσεις του κίτρινου. Οι ζάντες αλουμινίου, από την άλλη πλευρά, προσλαμβάνουν τα χαρακτηριστικά που έχουν ήδη δει στην έκδοση Φεβρουαρίου, με λειτουργία φωτισμού στις ακτίνες που δείχνουν ανάκτηση ενέργειας, φρενάρισμα και επιτάχυνση σε κάθε τροχό.
Το Hearth of Joy στο όριο
Στο επίκεντρο της ιδέας είναι το σύστημα Hearth of Joy: το τελευταίο διαχειρίζεται τόσο τη δυναμική του οχήματος όσο και το σύστημα μετάδοσης κίνησης και θα προταθεί εκ νέου στα στάνταρ μοντέλα: η παραγωγή οχημάτων BMW με βάση την πλατφόρμα Neue Klasse θα ξεκινήσει μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Στη Σαγκάη, η BMW έχει φέρει αυτή την πλατφόρμα χωρίς περιορισμούς, με μια πραγματική επίδειξη δύναμης: η φιλοσοφία, εξοπλισμένη με ενεργή αεροδυναμική, είναι στην πραγματικότητα σε θέση να αναπτύξει 3 g πλευρικής επιτάχυνσης και 1.200 kg κάθετης δύναμης και ήταν ο πρωταγωνιστής μιας σειράς ακροβατικών ελιγμών με τους δοκιμαστές Jens Klingmann και Elias Houndtonji στην εκδήλωση BMW Nighttonji.
Η έκδοση παραγωγής δεν θα είναι έτσι
Το Vision Driving Experience περιέχει στιλιστικά και τεχνικά στοιχεία που θα βρούμε στα στάνταρ μοντέλα, αλλά αποτελεί το προϊόν που θα φέρει η BMW στις αντιπροσωπείες. Η ιδέα, στην πραγματικότητα, αναπτύχθηκε για να δοκιμάσει στα άκρα την απόδοση και τις δυνατότητες υπολογισμού της πλατφόρμας σε ένα ακραίο περιβάλλον.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πηγή: Quattroruote.it
Όλες οι ειδήσεις
Εντάσεις στην ΕΕ, το ΕΛΚ προτείνει πώληση θερμικών αυτοκινήτων και μετά το 2035
Το τελευταίο αυτοκίνητο του Πάπα Φραγκίσκου
Γιατί τα φορτηγά στην Ευρώπη και την Αμερική έχουν τόσο διαφορετική όψη;