Μπορεί η εταιρεία του Έλον Μασκ να λέει πως μπορεί να διανύσει περισσότερα από 500, ωστόσο, το Cybertruck άφησε πολλά χιλιόμετρα «στο τραπέζι».
Με το Tesla Cybertruck να κάνει το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του, ήταν επόμενο πως ανεξάρτητοι δοκιμαστές θα άρχιζαν να τεστάρουν τις πολυδιαφημισμένες δυνατότητές του σε πραγματικές συνθήκες. Μπορεί να πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα για να το… πυροβολήσουν με σύγχρονα όπλα (και όχι με Tommygun) ή για να το χρησιμοποιήσουν σα σκάφος, ωστόσο, μια από τις πρώτες δοκιμές αυτονομίας δεν πήγε και τόσο καλά.
Η εν λόγω δοκιμή πραγματοποιήθηκε σε πραγματικές συνθήκες, σε αυτοκινητόδρομο με ελάχιστη κυκλοφορία. Ο οδηγός του Cybertruck ξεκίνησε με πλήρως φορτισμένη μπαταρία και οδήγησε το ηλεκτρικό SUV της Tesla μέχρι αυτή να φτάσει στο 0%. Πρόκειται για ένα Cybertruck με 2 ηλεκτροκινητήρες με λάστιχα all-terrain, κάτι που σημαίνει πως η ηλεκτρική αυτονομία του θα πρέπει να είναι κοντά στα 500 χλμ., πάντα σύμφωνα με την Tesla.
The team is getting ready for all of the testing through the night. Here we go! @VoyageATXBen @Out_of_Spec pic.twitter.com/XzErwAjrCN
— Kyle Conner (@itskyleconner) January 4, 2024
Τα αποτελέσματα της δοκιμής δεν ήταν τα αναμενόμενα, με το Tesla Cybertruck να καταφέρνει να διανύσει λίγο παραπάνω από 400 χλμ. (409). Αυτό αποτελεί μια διαφορά της τάξης του 21% σε σχέση με τη διαφημισμένη αυτονομία του, η οποία θα έπρεπε να ξεπεράσει τα 500 χλμ. (512).
Ωστόσο, ο ανοιχτός δρόμος δεν ήταν αρκετός για να κάνει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε η δοκιμή να θεωρηθούν ιδανικές. Καταρχάς, η θερμοκρασία ήταν στους 7 βαθμούς Κελσίου και το αυτοκίνητο οδηγήθηκε με περίπου 110 χλμ./ώρα, ενώ η δοκιμή του Cybertruck έγινε στο Τέξας, σε σχετικά χαμηλό υψόμετρο. Οι εν λόγω λεπτομέρειες είναι αρκετά σημαντικές όταν μιλάμε για την αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος και τα αποτελέσματα θα ήταν αρκετά διαφορετικά αν η δοκιμή γινόταν με μεγαλύτερη θερμοκρασία και σε μεγαλύτερο υψόμετρο.
Εδώ που τα λέμε βέβαια, θα μπορούσαμε να κάνουμε τα «στραβά μάτια» αν η απόκλιση από την εκτιμώμενη αυτονομία του Cybertruck ήταν μικρότερη του 10%, αλλά η διαφορά των περίπου 100 χλμ. στα 500 παραείναι μεγάλη για την αγνοήσουμε. Κάτι μου λέει πως πέσαμε και πάλι στην παγίδα του Έλον, αλλά… πρώτη φορά είναι;
Όλες οι ειδήσεις
Πειθαρχική έρευνα για τις σούζες των αστυνομικών – To βίντεο έγινε viral με 67.000 προβολές
Διπλο «χτύπημα» Aston Martin Valkyrie 🇬🇧: Πόσα ν’ αντέξουμε;