Ακολουθώντας το παράδειγμα της EQC, η Mercedes EQA αποτελεί την ηλεκτρική και πιο ραφιναρισμένη εκδοχή της δημοφιλούς GLA.
Η Mercedes EQA 250 προέρχεται από τη GLA, αλλά θα μπορούσε να πει κανείς ότι πρόκειται για μια μικρογραφία της EQC, που κάλλιστα θα μπορούσε να προτιμηθεί από το μεγαλύτερο μοντέλο, καθώς δεν διαφοροποιείται σημαντικά, ενώ είναι πιο πρακτική στη χρήση. Και όταν λέμε πιο πρακτική εννοούμε ότι έχει αρκετό γκάζι (190 ίππους και 375 Nm ροπή) για να κινηθεί γρήγορα, όταν δεν έχει επιλεχθεί το πρόγραμμα "Eco", ενώ δεν έχει το βάρος και τον όγκο του μεγαλύτερου SUV της γερμανικής εταιρίας.
Επιπλέον, έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση, πράγμα που συνεπάγεται μεγαλύτερη αυτονομία παρά τη μικρότερη χωρητικότητα της μπαταρίας.
Για την Mercedes EQA 250 επιλέχτηκε ένας προορισμός ιδιαίτερα αγαπητός στους Θεσσαλονικείς και ειδικά αυτούς που αγαπούν τα χειμερινά σπορ και δεν είναι άλλος από το χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια. Ακολουθώντας τον αυτοκινητόδρομο από Θεσσαλονίκη προς Βέροια και από εκεί τον επαρχιακό δρόμο Βέροιας -Σκύδρας που μας οδήγησε στη Νάουσα, για να ξεκινήσει από εκεί η ανάβαση των 17 χιλιομέτρων μέχρι το χιονοδρομικό κέντρο Κατά τη κίνηση μας στην Εγνατία οδό η μέση κατανάλωση της Mercedes EQA 250 ήταν 18 kWh/100 χλμ. (με σταθερή ταχύτητα 110 χλμ./ώρα), ενώ όταν φτάσαμε στο χιονοδρομικό κέντρο η κατανάλωση αυξήθηκε στις 24,7 kWh/100 χλμ. με υπολειπόμενη αυτονομία 181 χιλιόμετρα (62 % μπαταρία).
Θεσσαλονίκη ------------------------------------------------- 3 5 Πηγάδια
Απόσταση 110 χλμ.
Μέση κατανάλωση 16,5 kWh/100 χλμ.
Μέση κατανάλωση αυτοκινητόδρομος (με 120 χλμ./ώρα) 18 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία 360 χλμ.