Q-ELECTRIC

Αν έχεις πλήρως φορτισμένο ηλεκτρικό, θα σου απαγορεύουν το παρκάρισμα!

an-echeis-pliros-fortismeno-ilektriko-tha-sou-apagorevoun-to-parkarisma-727812

«Μαύρα σύννεφα» συνεχίζουν να μαζεύονται πάνω από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη Νότια Κορέα, λόγω των πρόσφατων συμβάντων.

του Alessandro Ascione, απόδοση: Autotypos Team

Συνεχίζεται η διαμάχη γύρω από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη Νότια Κορέα, με την κυβέρνηση να σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο της απαγόρευσης εισόδου για όλα τα ηλεκτρικά με μπαταρία φορτισμένη πάνω από 80% από δημόσιους χώρους στάθμευσης στη Σεούλ. Παράλληλα, οι αρχές συνιστούν σε όσους οδηγούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα να εισέρχονται στους υπόγειους χώρους στάθμευσης μόνο εάν αυτά έχουν μπαταρία φορτισμένη κάτω από 90%.

Στόχος είναι ο περιορισμός των πιθανοτήτων τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αρπάξουν φωτιά και να καταστρέψουν άλλα οχήματα και εγκαταστάσεις – δηλαδή ότι ακριβώς συνέβη στις αρχές του μήνα. Το εν λόγω μέτρο μελετάται μετά από πολλά επεισόδια για τα οποία ερευνούν οι αρχές, τα οποία θα κατηγορούσαν το Bev για την πρόκληση πυρκαγιών.

Συγκεκριμένα, αίσθηση προκάλεσε η πυρκαγιά της 1ης Αυγούστου 2024 σε έναν από τους πολυάριθμους υπόγειους χώρους στάθμευσης της πόλης Incheon, 50 χλμ δυτικά της πρωτεύουσας Σεούλ. Μια ηλεκτρική Mercedes EQE η οποία ήταν σταθμευμένη στο υπόγειο πάρκινγκ συγκροτήματος διαμερισμάτων, έπιασε φωτιά υπό άγνωστες συνθήκες. Αποτέλεσμα: 880 κατεστραμμένα οχήματα (εκ των οποίων 140 αυτοκίνητα), 23 τραυματίες και 1.600 κάτοικοι παρέμειναν χωρίς νερό ή ηλεκτρικό ρεύμα για μια εβδομάδα.

Δεδομένης της ύπαρξης πολλών υπόγειων πάρκινγκ, αλλά και πολλών χώρων στάθμευσης ηλεκτρικών στη Νότια Κορέα, έχουν προκύψει συζητήσεις. Στο μάτι του κυκλώνα βρέθηκαν, τόσο η μπαταρία της Mercedes EQE (που φαίνεται να είναι της κινεζικής Farasis Energy) και οι κατασκευαστές των άλλων μπαταριών που τυλίχτηκαν στις φλόγες. Για αυτό, η κυβέρνηση ζήτησε από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των νοτιοκορεατικών Hyundai και Kia, τα ονόματα των προμηθευτών μπαταριών τους.

Αναρωτιόμαστε για την αποτελεσματικότητα των αντίμετρων που σκέφτηκε η Σεούλ. Καταρχάς, φαίνεται ότι η εν λόγω Mercedes EQE δεν ήταν πλήρως φορτισμένη όταν ξέσπασε η φωτιά (άγνωστη παραμένει η αιτία). Η αμφιβολία είναι επίσης ότι η υπερβολική φόρτιση της μπαταρίας δεν είναι ο καθοριστικός παράγοντας: από τις 139 ηλεκτρικές πυρκαγιές τα τελευταία 3 χρόνια στη Νότια Κορέα, μόνο 26 σημειώθηκαν ενώ το αυτοκίνητο ήταν πλήρως φορτισμένο. Τέλος, η μερική φόρτιση μειώνει την αυτονομία, προκαλώντας μεγαλύτερο άγχος στους οδηγούς. Τα εκατομμύρια των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκονται σε αναταραχή στα κοινωνικά δίκτυα. Για παράδειγμα, ο ιδιοκτήτης ενός Tesla Model Y από το Incheon έγραψε: «Αν πάρουν φωτιά τα αυτοκίνητα βενζίνης, θα περιορίσει η κυβέρνηση και το γέμισμα στο 90%;».

Όλες οι ειδήσεις

H Ηarley-Davidson υποχωρεί στις αντί-ΛΟΑΤΚΙ+ πιέσεις με δήλωση μετάνοιας

Η Pagani επιστρέφει στην Ιστορική Μέρα Minardi με 4 σαγηνευτικά hypercars

Βίντεο: 5χρονός πιτσιρικάς οδηγά Lamborghini Revuelto στα 312 χλμ./ώρα!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο