Q-ELECTRIC

Αλλαγή πλεύσης από την Jaguar Land Rover

allagi-plefsis-apo-tin-jaguar-land-rover-702261

Η αναθεωρημένη στρατηγική της Jaguar Land Rover περιλαμβάνει λιγότερα ηλεκτρικά μοντέλα, και περισσότερα plug-in υβριδικά.

Η Jaguar Land Rover έχει κάνει μια αλλαγή στις στρατηγικές των προϊόντων της. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Adrian Mardell κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης για τα τριμηνιαία αποτελέσματα, ο βρετανικός όμιλος αποφάσισε να επιβραδύνει τους χρόνους κυκλοφορίας των ηλεκτρικών οχημάτων, να προσαρμοστεί στην αποδυνάμωση της ζήτησης της αγοράς και να αυξήσει τη δέσμευσή του για τομέα των plug-in υβριδίκων.

Jaguar

Ο Mardell διευκρίνισε ότι, ενώ τα προγράμματα ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων βρίσκονται επί του παρόντος σε ισχύ, ο κατασκευαστής σκοπεύει να επεκτείνει τη σειρά των Plug-in Hybridγια να ανταποκριθεί στη μεγαλύτερη τάση των πελατών προς την επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία: “Η υποδοχή των καταναλωτών στα plug-in υβριδικά μας ήταν μια πραγματική έκπληξη. Στη Jaguar Land Rover οι άνθρωποι εργάζονται σκληρά για να διαθέσουν περισσότερα οχήματα PHEV στην αγορά». Ως αποτέλεσμα, το πρόγραμμα λανσαρίσματος που ανακοινώθηκε το 2021 αναθεωρήθηκε: έως το 2026, θα παρουσιαστούν μόνο τέσσερα ηλεκτρικά οχήματα με την επωνυμία Land Rover και όχι έξι, ενώ επιβεβαιώθηκαν δύο ακόμη ηλεκτρικά μοντέλα της Jaguar. “Είμαστε λίγο πιο αργοί από ό,τι λέγαμε πριν από τρία χρόνια. Αφιερώνουμε τον χρόνο μας για να διασφαλίσουμε ότι θα φέρουμε στην αγορά τα καλύτερα οχήματα που έχουμε αναπτύξει ποτέ”, πρόσθεσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας.

Land Rover

Προς το παρόν, τα σχέδια περιλαμβάνουν το λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρικού SUV της Land Rover μέχρι το τέλος του έτους, το οποίο θα ακολουθήσει λίγο αργότερα η παραλλαγή του ηλεκτρικού Range Rover Sport. Και οι δύο θα κατασκευαστούν στην πλατφόρμα MLA, την ίδια που χρησιμοποιήθηκε μέχρι τώρα για τα θερμικά μοντέλα. Οι άλλες δύο καινοτομίες θα είναι μικρότερες σε μέγεθος και θα δημιουργηθούν στη νέα αρχιτεκτονική EMA που θα αντικαταστήσει την τρέχουσα πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για το Range Rover Evoque και το Discovery Sport, και πιθανότατα θα είναι οι κληρονόμοι του Evoque και του Velar.

Land Rover

Η άφιξη αυτών των μοντέλων αναμένεται 12 μήνες μετά το ντεμπούτο του Range Rover Sport, αλλά ο Mardell δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να αναβληθεί η κυκλοφορία αυτού του τελευταίου μοντέλου για να διασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή ποιότητα. Μια ηλεκτρική έκδοση του Defender θα πρέπει επίσης να κάνει το ντεμπούτο της μέχρι το 2030. Όσο για την Jaguar, ένα τετράθυρο ηλεκτρικό grand tourer σχεδιάζεται για το 2025, για το οποίο θα χρησιμοποιηθεί μια συγκεκριμένη πλατφόρμα, η JEA-Jaguar Electrified Architecture.

Όλες οι ειδήσεις

Pagani Huayra R Evo: Ένα πρωτότυπο Λε Μαν για… κοινούς θνητούς!

Η Abarth αποκαλύπτει το 600e των 240 ίππων

Δοκιμή BMW X6 xDrive 30d: Υπεραφθονία

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο