Με μια απροσδόκητη απόφαση, ο όμιλος Renault αποφάσισε να ακυρώσει την εισαγωγή της Ampere στο χρηματιστήριο.
Η Ampere παρουσιάστηκε επίσημα τον περασμένο Νοέμβριο, ως το τμήμα που είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα και την ανάπτυξη λογισμικού του ομίλου Renault, η οποία μάλιστα είχε προγραμματιστεί να εισέλθει στο χρηματιστήριο το πρώτο εξάμηνο του 2024. Η εταιρεία είναι υπεύθυνη για την τρίτη φάση του Renaulution ( δηλαδή του εκδημοκρατισμού των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη) του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου, Luca de Meo, ξεκινώντας με ένα αυτοκίνητο πόλης που έχει προγραμματιστεί για το 2026.
Τα κίνητρα
Σε δελτίο τύπου που εκδόθηκε το εχθές το βράδυ διαβάζουμε ότι «οι τρέχουσες συνθήκες της αγοράς δεν επιτρέπουν να προχωρήσει η διαδικασία εισαγωγής στο χρηματιστήριο και να ικανοποιήσει καλύτερα τα συμφέροντα του ομίλου Renault, των μετόχων του και της Ampere». Αυτό συνέβη παρά τα οικονομικά αποτελέσματα που ξεπέρασαν «σημαντικά» τις προσδοκίες το 2023, δημιουργώντας υψηλότερες από τις αναμενόμενες ταμειακές ροές. Η εταιρεία θα συνεχίσει να χρηματοδοτείται από τον όμιλο Renault, ο οποίος επιβεβαίωσε τόσο τον στόχο του χρηματοοικονομικού σημείου μέχρι το 2025 όσο και όλους τους στόχους που ανακοινώθηκαν κατά την Ημέρα Κεφαλαιαγοράς. Η απόφαση, υπογραμμίζουν από το Παρίσι, «δεν έχει αντίκτυπο στις οικονομικές προοπτικές του ομίλου Renault ούτε στη στρατηγική κατανομής του κεφαλαίου του».
Η ανανέωση συνεχίζεται
Οι στόχοι της Ampere παραμένουν αμετάβλητοι παρά την απόφαση του ομίλου Renault, ιδίως όσον αφορά τη «μείωση του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων κατά 40% εντός μιας γενιάς», την τεχνολογική ανάπτυξη και την κυκλοφορία πολλών νέων μοντέλων: του Scenic, Renault 5, Renault 4, Twingo και δύο ακόμη που δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. «Είμαι εξαιρετικά περήφανος για τις ομάδες μας, που με την Ampere, δημιούργησαν την καλύτερη ανταπόκριση στον ανταγωνισμό σε λιγότερο από δύο χρόνια», δήλωσε ο Luca de Meo, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Renault. «Σήμερα πήραμε μια ρεαλιστική απόφαση. Είμαστε όλοι επικεντρωμένοι στην υλοποίηση της στρατηγικής μας και στη δημιουργία ιστορικού για τη δημιουργία αξίας για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη μας».
Μια περίπλοκη περίοδος
Η απόφαση έρχεται σε μια περίοδο που δεν είναι καθόλου απλή για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τη μετάβαση που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια: η ζήτηση για οχήματα με μπαταρία αποδεικνύεται λιγότερο εντυπωσιακή από ό,τι αναμενόταν και αυτό αναγκάζει πολλούς κατασκευαστές να αλλάξουν στρατηγική, ακόμη και θέτοντας σε εφαρμογή αυτό που έχει ήδη οριστεί ως «πόλεμος τιμών» για να προσπαθήσει να κάνει την αγορά των μοντέλων που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη λίστα πιο προσιτή.
Όλες οι ειδήσεις
Από 18.700 ευρώ το νέο Mitsubishi Colt στην ελληνική αγορά
Audi Q7: Έφτασε η ώρα για ανανέωση!
Τέλη κυκλοφορίας 2024: Μην ξεχαστείτε – Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την πληρωμή τους