Q-ELECTRIC

Akio Toyoda: “Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα κυριαρχήσουν ποτέ!”

akio-toyoda-ta-ilektrika-aftokinita-den-tha-kyriarchisoun-pote-699211

«Ανεξάρτητα από το πόσο πρόοδο κάνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, νομίζω ότι θα εξακολουθούν να έχουν μόνο μερίδιο αγοράς 30%» ανέφερε ο Toyoda.

Ο Akio Toyoda επιστρέφει για να εκφράσει όλες τις αμφιβολίες του για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο Ιάπωνας μάνατζερ, ο οποίος πριν από λίγους μήνες έγινε πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Toyota μετά από 14 χρόνια ως το νούμερο ένα, βρήκε την ευκαιρία για έναν διάλογο με τους εργαζόμενους για να επαναλάβει μια άποψη που τα τελευταία χρόνια έχει προσελκύσει μεγάλη δημοφιλία: «Ανεξάρτητα από το πόσο πρόοδο κάνουν τα ηλεκτρικά, νομίζω ότι θα εξακολουθούν να έχουν μόνο μερίδιο αγοράς 30%» και επομένως δεν θα «κυριαρχήσουν» στην αγορά».

Toyoda

Τεχνολογική ουδετερότητα

Για τον Toyoda, οι καταναλωτές «δεν πρέπει να αναγκάζονται να αγοράζουν» ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η βιομηχανία δεν πρέπει να υποστεί βιομηχανικές επιβολές από πολιτικούς. Εν ολίγοις, τα οχήματα που κινούνται με μπαταρίες δεν θα πρέπει να αναπτύσσονται αποκλείοντας άλλες τεχνολογίες όπως οι κυψέλες καυσίμου υβριδικού ή υδρογόνου. Εν ολίγοις, ο Morizo, όπως αποκαλείται ο Toyoda στον κόσμο των μηχανοκίνητων αγώνων, επανέλαβε την προτίμησή του για μια “τεχνολογικά ουδέτερη” και “πολυδρομική” προσέγγιση στην ενεργειακή μετάβαση, επειδή ο πραγματικός εχθρός που πρέπει να πολεμήσετε δεν είναι το αυτοκίνητο, αλλά οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

toyoda

Η πολιτική δεν πρέπει να αποφασίζει

Ο Toyoda δεν έκανε ακόμη μια επίθεση στους νομοθέτες, ξεκινώντας από τις προβλέψεις του για το μέλλον της αγοράς: με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που προορίζονται να εξασφαλίσουν το πολύ 30% της αγοράς, θα υπάρχει ένα υπόλοιπο 70% που θα αντιπροσωπεύεται από υβριδικά, αυτοκίνητα με κυψέλες καυσίμου και υδρογόνου. Κατά συνέπεια, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον και θα εναπόκειται στους καταναλωτές να επιλέξουν την καλύτερη λύση για τις ανάγκες τους: «Νομίζω ότι οι πελάτες πρέπει να αποφασίζουν και όχι οι κανονισμοί ή η πολιτική». Επιπλέον, ο Ιάπωνας μάνατζερ επανέλαβε την περιορισμένη ελκυστικότητα των αυτοκινήτων με μπαταρία σε παγκόσμιο επίπεδο, υπογραμμίζοντας για άλλη μια φορά ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός: ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι εξακολουθούν να ζουν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα και δεν μπορούν καν να πλησιάσουν οχήματα που όχι μόνο είναι ακριβά, αλλά εξαρτώνται από την παρουσία υποδομής φόρτισης. “Παρέχουμε επίσης οχήματα για αυτούς τους ανθρώπους, επομένως η επιλογή ενός ηλεκτρικού από μόνη της δεν μπορεί να εγγυηθεί τη μεταφορά για όλους. Γι’ αυτό προσπαθώ να έχω μια ποικιλία επιλογών.”

toyoda

Οι επικρίσεις

Στην ομιλία του, ο Toyoda επανήλθε στην κριτική που ασκήθηκε στην Toyota για τις καθυστερήσεις στην εξέλιξη των μοντέλων BEV, τουλάχιστον σε σχέση με τον ανταγωνισμό, επιμένοντας και σε αυτή την περίπτωση σε μια αντίληψη που δεν είναι καινούργια. Μάλιστα, ο μάνατζερ επανέλαβε πώς είναι σωστό η ιαπωνική εταιρεία να εστιάζει σε εναλλακτικές τεχνολογίες, αλλά παραδέχτηκε και τη δυσκολία «να παλεύει μόνη». Στο πλαίσιο αυτό, σήμανε συναγερμός για το ενδεχόμενο οι τράπεζες να κλείσουν τις πιστώσεις σε εταιρείες που εξακολουθούν να ασχολούνται με την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Όλες οι ειδήσεις

Αυτό είναι το νέο VW Golf – Πόσα χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας προσφέρει;

Διπλή τραγωδία στην άσφαλτο: Δύο 19χρονοι νεκροί στη Βούλα – Δύο θύματα σε τροχαίο στην Ομόνοια

Το Fiat 500e είναι το best-seller ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης στην Ευρώπη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο