Ο Άκιο Τογιόντα κρούει και πάλι τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνέπειες της ηλεκτροκίνησης στην απασχόληση.
«Στην Ιαπωνία υπάρχουν 5,5 εκατομμύρια άνθρωποι που εμπλέκονται στην αυτοκινητοβιομηχανία, μεταξύ των οποίων είναι και εκείνοι που εργάζονται σε θέσεις που σχετίζονται με το αυτοκίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο πρόεδρος της Toyota στο περιθώριο των αποκαλυπτηρίων προτομής του πατέρα του, Σοϊτσίρο στο Πανεπιστήμιο της Ναγκόγια. «Αν τα ηλεκτρικά οχήματα γίνουν η μόνη επιλογή, ακόμη και για τους προμηθευτές μας, οι θέσεις εργασίας αυτών των ανθρώπων θα χαθούν».
Στρατηγική πολλαπλών μονοπατιών
Ο Τογιόντα επανέλαβε έτσι μια θέση που έχει ήδη δεχθεί κριτική, ιδίως από μεγάλους διεθνείς επενδυτές. Να πούμε ότι, τον Ιανουάριο οι δηλώσεις του για ένα μέλλον στο οποίο τα ηλεκτρικά δεν θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 30% της παγκόσμιας αγοράς προκάλεσαν αναστάτωση. Ωστόσο, η Toyota δεν φαίνεται να έχει καμία πρόθεση να εγκαταλείψει τη στρατηγική της «πολλαπλών μονοπατιών» και παραμένει εξαιρετικά επιφυλακτική όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η ιαπωνική εταιρεία πιστεύει ότι η διαδικασία απαλλαγής από τις εκπομπές άνθρακα στις μεταφορές θα πρέπει να περιλαμβάνει τη χρήση πολλών λύσεων και όχι μόνο μιας τεχνολογίας: στην ουσία, θα χρειαστεί ένας λογικός συνδυασμός ηλεκτρικών οχημάτων, υβριδικών, αυτόχθονων, κυψελών καυσίμου και άλλων. Παρεμπιπτόντως, πρόκειται για μια προσέγγιση που συνεχίζει να αποδίδει, ιδίως τώρα που οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνονται: Η Toyota παρουσιάζει ισχυρή αύξηση της ζήτησης για τα υβριδικά της οχήματα όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στη βασική της αγορά, τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Όλες οι ειδήσεις
Ένα Richard Mille για τη McLaren W1: Μαντέψτε πόσο κοστίζει!
Το μυστήριο με τα μπλε φώτα στους δρόμους
Η Κίνα απειλεί με δασμούς τα “πολυτελή” ευρωπαϊκά αυτοκίνητα