Η Abarth παρουσίασε επίσημα το 600e, ένα συμπαγές crossover που έρχεται με 281 ίππους στην κορυφαία έκδοση “Scorpionissima”.
του Claudio Todeschini, απόδοση: Autotypos Team
Το νέο σπορ αυτοκίνητο από την Abarth θα κυκλοφορήσει σε 2 εκδόσεις: την πιο «ήσυχη» Turismo, με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 238 ίππων, και την Scorpionissima με τους 281 ίππους που το καθιστά το πιο ισχυρό στην ιστορία της Abarth, με περιορισμένη παραγωγή 1.949 αντιτύπων.
Κινητήρες
Το Abarth 600e είναι εξοπλισμένο με 3 προγράμματα οδήγησης, τα οποία διαχειρίζονται την ισχύ, τη ροπή και τη μέγιστη ταχύτητα.
- Turismo: 150 ίπποι, 190 για το Scorpionissima. Και για τα δύο, 300 Nm ροπής και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 150 χλμ./ώρα
- Scorpion Street: 204 ίπποι και 231 για το Scorpionissima, με 345 Nm ροπής και 180 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.
- Scorpion Track: η απόκριση του γκαζιού και του τιμονιού γίνεται πιο άμεση και οι ρυθμίσεις του Esp αλλάζουν. Η ισχύς για την έκδοση Turismo είναι 238 ίπποι και 281 για το Scorpionissima, με τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα. Η ροπή είναι πάντα στα 345 Nm.
Στη λειτουργία Scorpion Track το Abarth 600e Turismo επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,24 δευτερόλεπτα, ενώ το Scorpionissima σε 5,85. Η Abarth δεν έχει κοινοποιήσει τα επίσημα στοιχεία της μπαταρίας, η οποία θα είναι η χωρητικότητας 54 kWh της Fiat. Η δηλωμένη αυτονομία, στην πιο «ήρεμη» λειτουργία Turismo, είναι 334 χλμ.
Το αγωνιστικό τμήμα του ομίλου Stellantis εργάστηκε πάνω στο νέο 600e, το οποίο μετατράπηκε σε πάγκο δοκιμών των μονάδων ισχύος της Formula E, αλλά συνέβαλε επίσης στο να γίνει πιο σκληρή η ανάρτηση, ενίσχυσε το πλαίσιο με πίσω αντιστρεπτική μπάρα και πρόσθεσε ένα νέο σύστημα ψύξης της μπαταρίας. Τα φρένα, που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Alcon, διαθέτουν αεριζόμενους δίσκους 380 mm μπροστά ως στάνταρ. Επίσης στάνταρ είναι ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen της Jtekt.
Όσον αφορά τα ελαστικά, η Michelin, η οποία συνεργάζεται με την Abarth πάνω σε αυτό το έργο από το 2021, έχει αναπτύξει τα ελαστικά Pilot Sport EV για το 600e.
Εξωτερικός σχεδιασμός
Σε σύγκριση με το Fiat 600e, το Abarth 600e έρχεται κατά 30 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος μπροστά και κατά 25 πίσω. Ο εμπρός και ο πίσω προφυλακτήρας είναι νέοι και χαρακτηρίζονται από τετράγωνα σχήματα που αποτίουν φόρο τιμής στο μπροστινό ψυγείο του Abarth 850 TC. Παράλληλα, οι διαγώνιες τομές των πλαστικών είναι εμπνευσμένες από τον κόσμο του gaming.
Σκορπιοί… σκορπιοί παντού!
Οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με πέντε ακτίνες έχουν σχέδιο που θυμίζει το τσίμπημα του σκορπιού. Το καπάκι θυμίζει τα μονομπλόκ αγωνιστικά μπουλόνια και ο ηλεκτρισμένος σκορπιός στο κέντρο βρίσκεται επίσης σε λασπωτήρες, καπό, στα πλαστικά των προφυλακτήρων και στην αεροτομή. Η έκδοση Scorpionissima προσθέτει μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες και χρωματιστές μπροστινές δαγκάνες φρένων.
Το Abarth 600e Turismo θα είναι διαθέσιμο στα χρώματα Acid Green, White Antidote, Orange Shock και Black Venom. Η περιορισμένη έκδοση Scorpionissima θα διατεθεί στην αγορά σε Verde Acid και στο αποκλειστικό χρώμα Viola Hypnotic.
Καθίσματα Sabelt στάνταρ
Και στα δύο μοντέλα υπάρχουν σπορ καθίσματα Sabelt, αλλά για το Scorpionissima χρησιμοποιήθηκαν τέσσερις διαφορετικοί τύποι αφρού, καλυμμένοι με Alcantara με ενσωματωμένο προσκέφαλο και με το σχέδιο Scorpionflage. Στην έκδοση Turismo η ταπετσαρία είναι από ύφασμα με ριγέ σχέδιο.
Η ειδική έκδοση κάνει… περισσότερο «θόρυβο».
Η οθόνη infotainment είναι 10,25 ιντσών, αλλά στο Scorpionissima το σύστημα διαθέτει επίσης συνδεδεμένο πλοηγό και ασύρματη συνδεσιμότητα για Apple CarPlay και Android Auto. Η περιορισμένη έκδοση του Abarth 600e προσφέρει επίσης υποβοηθούμενη οδήγηση επιπέδου 2, παρακολούθηση τυφλού σημείου, περιμετρικούς αισθητήρες στάθμευσης και αυτόματη μεγάλη σκάλα, επαγωγική φόρτιση για smartphone, την ηλεκτρική ανοιγόμενη πόρτα του χώρου αποσκευών και τους ηλεκτρικούς καθρέφτες . Τέλος, το Scorpionissima παρέχει το Sound Generator.
Όλες οι ειδήσεις
Η Lamborghini Temerario, έχει το «μισό» πλαίσιο της Huracan και… είναι για καλό!
Δείτε πόσο έχουν βελτιωθεί τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος
Βγαίνουν “στο σφυρί” πρώην εγκαταστάσεις της Fiat στο Τορίνο