Ένας άνδρας στην Αριζόνα υποστηρίζει ότι προσφάτως παγιδεύτηκε εντός του Tesla του, αφού μπήκε μέσα, έκλεισε την πόρτα και μετά συνειδητοποίησε ότι η μπαταρία του ήταν “νεκρή”.
Αυτό το οποίο δεν γνώριζε είναι πως η χειροκίνητη απελευθέρωση της πόρτας βρισκόταν τοποθετημένη κάτω από το αριστερό του χέρι όλη την ώρα. Τώρα κατηγορεί την αυτοκινητοβιομηχανία.
Ο Ρικ Μέγκισον, 73 ετών, λέει ότι η Tesla πρέπει να αντιμετωπίσει αυτό που αποκαλεί «ανησυχία για την ασφάλεια» που περιλαμβάνει το πώς να βγείτε από το αυτοκίνητο όταν η μπαταρία τελειώσει. Ο ενεργοποιητής κλειδώματος της κύριας πόρτας σε όλα τα μοντέλα της Tesla είναι ηλεκτρονικός, οπότε αν η μπαταρία 12 volt εξαντληθεί, δεν θα λειτουργήσει. Για να διασφαλιστεί η ασφαλής έξοδος του οχήματος, η Tesla περιλαμβάνει χειροκίνητη απελευθέρωση. Ο Μέγκισον δεν το ήξερε και κατέληξε παγιδευμένος στο αυτοκίνητό του για 20 λεπτά σε μια ηλιόλουστη μέρα.
«Δεν μπορούσα να ανοίξω τις πόρτες. Δεν μπορούσα να κατεβάσω τα παράθυρα. Ο υπολογιστής ήταν νεκρός, οπότε δεν μπορούσα να ανοίξω το ντουλαπάκι. Δεν μπορούσα να ανοίξω τίποτα», είπε στο ABC7. Φυσικά, θα μπορούσε να είχε ανοίξει την πόρτα αν γνώριζε ότι η χειροκίνητη απελευθέρωση ήταν ακριβώς μπροστά από τους διακόπτες των παραθύρων στην πόρτα του οδηγού. Το ζήτημα που προέκυψε από την παραπάνω κατάσταση, έθεσε πολλούς προβληματισμούς ως προς το ποιος είναι υπεύθυνος όταν δημιουργούνται τέτοια θέματα.
Η Tesla περιγράφει τη παραπάνω διαδικασία στο εγχειρίδιο κατόχου των οχημάτων της, όμως, πόσοι άνθρωποι διαβάζουν πραγματικά ένα τέτοιο έγγραφο; Είναι σαφές από τις καταγγελίες προς την NHTSA (την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ) ότι αρκετοί ιδιοκτήτες Tesla αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα χωρίς όμως να γνωρίζουν για τις απλές λύσεις που υπάρχουν στη διάθεσή τους.
Ο Μέγκισον πιστεύει ότι μια προηγούμενη ειδοποίηση από την Tesla σχετικά με την κατάσταση της μπαταρίας θα μπορούσε να είναι τεράστια βοήθεια. Ίσως ένα προειδοποιητικό μήνυμα που να περιλαμβάνει τη διαδικασία χειροκίνητης απελευθέρωσης, με το πρώτο σημάδι προβλήματος με την μπαταρία 12 βολτ θα μπορούσε να είναι κατατοπιστικό. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες ακολουθούν ένα παρόμοιο μοτίβο με την Tesla με ένα ηλεκτρονικό popper πόρτας ως κύριο εξάρτημα με μια χειροκίνητη παράκαμψη κρυμμένη διακριτικά στην καμπίνα.