Αν νομίζετε ότι τα έχετε δει όλα καιρός να αναθεωρήσετε με αυτό το οκτάλεπτο b-movie έπος από την δεκαετία του 80
Αγορά αυτοκινήτου: «Είναι πολλά τα λεφτά Άρη» και το budget πού σπαταλούν οι εταιρείες στις καμπάνιες προώθησης των μοντέλων τους, είναι αντίστοιχα μεγάλο. Στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, τα διαφημιστικά video απλά προσπαθούν αν δημιουργήσουν την επιθυμία απόκτησης ενός τετράτροχου, παρουσιάζοντας το με τον πιο εξωραϊσμένο τρόπο να κινείται στο ιδανικό για αυτό πεδίο.
Το 4X4 στα χώματα, το sport σε στροφιλίκα και το πόλης… μέσα στην πόλη. Οι οδηγοί και οι επιβάτες ανήκουν στο target group στο οποίο στοχεύουν οι εταιρείες και η μουσική μαζί με το δημιουργικό συμπλέουν με τις τάσεις τους. Πρόκειται για μια δοκιμασμένη αλλά και «τετριμμένη» συνταγή.
Κατά καιρούς λοιπόν, κάποιοι προσπαθούν να διαφοροποιηθούν με κάθε τρόπο, ώστε να τραβήξουν την προσοχή. Για παράδειγμα Ηonda και Nissan είχαν προσλάβει τον προσφάτως εκλιπόντα σκηνοθέτη, David Lynch, ώστε να προσδώσει στα διαφημιστικά τους την δική του, ξεχωριστή ματιά. Άλλοι επιστρατεύουν το χιούμορ ή χρυσοπληρώνουν διάσημους για να γίνουν «πρεσβευτές» των μοντέλων τους.
Τίποτα δεν φτάνει όμως την Suzuki σε «αλλοπορσαλλιά» αφού το διαφημιστικό που δημιούργησε για την προώθηση του Swift στις ΗΠΑ, είναι μακράν το πιο περίεργο όλων των εποχών. Δεν είναι καν διαφημιστικό video, είναι μια ταινία μικρού μήκους με διάρκεια οκτώ λεπτά, μια ωδή στην υπερβολή και στις μανιέρες των B-Movies, όπου ένα «γιγαντιαίο Suzuki που κινείται γρήγορα» σπέρνει των τρόμο στις μεσοδυτικές πολιτείες των ΗΠΑ.
Με «πιο προβλεπόμενο και επιτηδευμένο τρόπο πεθαίνεις» ο στρατός αναλαμβάνει δράση και φυσικά ενημερώνεται και ο πρόεδρος των ΗΠΑ, ότι συμβαίνει δηλαδή πάντα στις ταινίες όπου τέρατα και εξωγήινοι επιτίθενται σε αυτή την χώρα…
Ε, δεν θα σας πούμε και το τέλος, απλά δείτε το!
Όλες οι ειδήσεις
Ο Τραμπ έκανε γύρο σε πίστα με την προεδρική λιμουζίνα
Moto Guzzi Stelvio: «Αετός» με διάθεση… ON-OFF!
Toyota GR Yaris – Αυτόματο vs χειροκίνητο: Ποιο είναι καλύτερο;