ΠΕΡΙΕΡΓΑ

To Daihatsu Copen που ήθελε να γίνει… Porsche 911

to-daihatsu-copen-pou-ithele-na-ginei-porsche-911-747512

Η αγορά ενός αυτοκινήτου της Porsche είναι πάντοτε μια… ακριβή υπόθεση, καθώς ακόμη και τα φθηνότερα μοντέλα στη γκάμα της Γερμανικής μάρκας, δεν γίνεται να χαρακτηριστούν προσιτά.

Τουλάχιστον, υπάρχει μια εναλλακτική επιλογή: να πάρεις ένα μεταχειρισμένο Daihatsu Copen και να το μετατρέψεις σε μια mini Porsche 911 με τη βοήθεια μεγάλων ποσοτήτων υαλοβάμβακα. Πιο συγκεκριμένα, το “Coperche 811 GT-K” έκανε το ντεμπούτο το στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο το περασμένο Σαββατοκύριακο, όπου τράβηξε τα βλέμματα και αποδείχθηκε ένα από τα πρωταγωνιστικά αυτοκίνητα της φετινής έκθεσης. Αυτό το one-off μοντέλο αποτελεί δημιουργία της StanceMagic, μιας Ιαπωνικής εταιρείας που ειδικεύεται στις ζάντες αλουμινίου. Αυτή η δημιουργία χρησιμοποιεί ως βάση τη πρώτη γενιά του Daihatsu Copen , παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα αποκλειστικά προσθιοκίνητο μοντέλο με τον κινητήρα στο εμπρός μέρος. Στο εξωτερικό του, έγιναν έντονες μετατροπές έτσι ώστε το αμάξωμα να θυμίζει μια 911. Από το Daihatsu, έχουν διατηρηθεί μονάχα οι πόρτες, οι καθρέπτες και το παρμπρίζ.

Η «ψευδαίσθηση» της Porsche επιτυγχάνεται με το bodykit υαλοβάμβακα, που περιλαμβάνει εμπρός και πίσω προφυλακτήρες αλλά και φαρδύτερα φτερά, μαζί με μια εντελώς διαφορετική γραμμή στην οροφή. Το κερασάκι στη τούρτα είναι τα εμπρός φώτα και φλας, που θυμίζουν τη Porsche 997, μαζί με προφυλακτήρες με μεγάλες εισαγωγές αέρα -τύπου- GT3. Στο πίσω μέρος, βρίσκεται ένα ζευγάρι από γνήσια φώτα της Porsche 996 και μια μεγάλη αεροτομή. Βλέπουμε επίσης ένα μεγάλο diffuser με δύο απολήξεις εξατμίσεων και διακοσμητικές εισαγωγές αέρα – καθώς ο κινητήρας βρίσκεται στο εμπρός μέρος. Το εσωτερικό είναι επίσης αναβαθμισμένο, με ένα ζευγάρι bucket καθίσματα, roll-cage, επενδύσεις από suede και κόκκινες λεπτομέρειες παντού.

Για να γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό, το αμάξωμα φέρει wrap με τα χρώματα της αγωνιστικής, κεντρομήχανης Porsche 911 RSR Le Mans. Όπως είναι αναμενόμενο, το μοντέλο έχει 4 ζάντες της StanceMagic και σλικ ελαστικά. Τέλος, το αμάξωμα είναι αρκετά πιο χαμηλωμένο, ενώ και το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί με νέους δίσκους και δαγκάνες. Ο κινητήρας έχει αλλάξει και πλέον είναι ένας τετρακύλινδρος 1.3, ενώ από τη φωτογραφία του εσωτερικού μαρτυρά πως συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Σίγουρα, δεν είναι ούτε καν κοντά στο επίπεδο επιδόσεων της Porsche, αλλά τουλάχιστον σίγουρα ακούγεται καλύτερα σε σχέση με τον μικρό κινητήρα 660 κυβικών που έχει το εργοστασιακό Copen, για να μπορεί να χαρακτηριστεί ως kei car στην αγορά της Ιαπωνίας.

Το Coperche 811 GT-K πιθανότατα θα παραμείνει μια one-off υπόθεση, αν και με μια σύντομη αναζήτηση στο διαδίκτυο μάθαμε πως υπάρχουν αρκετά bodykit για το Daihatsu Copen, που εμπνέονται από τα αυτοκίνητα της Porsche, τα οποία μάλιστα είναι ήδη προς πώληση.

Μπορείτε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες από αυτό το εκκεντρικό Daihatsu στην επίσημη σελίδα της StanceMagic στο Instagram.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 高松憲次 (@stancemagic_wheel)

Όλες οι ειδήσεις

Οδήγηση στη βροχή: Τι πρέπει να προσέχουμε

Δοκιμή Hyundai i20 N-Line Facelift: Ακούγεται …φτιαγμένο!

Αυτές θα είναι οι τιμές των Audi RS3 Sportback και Sport Sedan στην Ελλάδα

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο