ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Eπιστροφή στις ρίζες: Η Kawasaki παρουσίασε… άλογο και «τερμάτισε» τα περίεργα concept

epistrofi-stis-rizes-i-kawasaki-parousiase-alogo-kai-termatise-ta-perierga-concept-755745

O υδρογονοκίνητος ίππος CORLEO είναι ότι πιο κουλό θα δεις σήμερα και όχι, δεν πρόκειται για φάρσα ή ετεροχρονισμένο πρωταπριλιάτικο

Μήπως ήταν πρωταπριλιάτικο; Μήπως μας κάνουν πλάκα; Μήπως εκεί στην Kawasaki την έχουν δει ψυχοναύτες και αγαπούν τα παραισθησιογόνα; Για τα δύο πρώτα ερωτήματα η απάντηση είναι όχι, για το τρίτο, δεν ξέρουμε τι να πούμε, διαβάστε τη συνέχεια και διαμορφώστε τη δική σας άποψη.

Τα concept εξ ορισμού είναι αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες που πολύ δύσκολα θα περνούσαν στην παραγωγή. Παρ΄όλα αυτά, δεν αποκλείουν ποτέ το σενάριο του να γίνουν πραγματικότητα, έστω και αν αυτή η πραγματικότητα τοποθετείται αόριστα, στο μακρινό μέλλον.

Αυτό που παρουσίασε ως concept η Kawasaki όμως, θα μπορούσε να υπάρξει μόνο σε ένα παράλληλο σύμπαν ή –ιδανικά- σε μια  ταινία επιστημονικής φαντασίας. Το CORLEO, είναι ένα μηχανικό άλογο που χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο. Ναι, αυτό που διαβάσατε.

Ένας κινητήρας χωρητικότητας 150 κ.εκ. καίει το υδρογόνο και λειτουργώντας ως γεννήτρια, παράγει ηλεκτρισμό για τους σερβομηχανισμούς που κινούν τα πόδια του αλόγου. Μιλώντας για πόδια, αυτά έχουν τρεις αρθρώσεις και μπορούν να κινούνται ανεξάρτητα, επιτρέποντας στο CORLEO να σκαρφαλώσει ακόμα και σε πολύ δύσβατα σημεία.

Οι κατασκευασμένες από σκληρό καουτσούκ «οπλές» στα άκρα των ποδιών του CORLEO, θυμίζουν σε αυτές των ζώων που ανήκουν στην τάξη των αρτιοδάκτυλων και όχι τυχαία:  κατσίκες, κρι-κρι και γενικά ότι σκαρφαλώνει σε γκρέμια έχει αυτή την διάταξη στις οπλές του, για να «γραπώνεται» στα βράχια. Η φύση ξέρει και για άλλη μια φορά διδάσκει.

O αναβ… ή μάλλον όχι, ο καβαλάρης καλύτερα, κάθεται σε μια ευρύχωρη σέλα, τοποθετεί τα πόδια του σε εκτεινόμενους αναβολείς ώστε να προσαρμόζει τη «θέση οδήγησης» στα μέτρα του και κρατιέται από μια στεφάνη που ως άλλα «γκέμια» χρησιμοποιείται για να κατευθύνει το «άλογο». Μια μεγάλη οθόνη μπροστά του, προβάλει πληροφορίες, με την Kawasaki να αναφέρει «στάθμη υδρογόνου, γραφική αναπαράσταση του κέντρου βάρους και πλοήγηση», ενώ υπάρχουν και φώτα, σε περίπτωση που σας βγει μια ακαταμάχητη επιθυμία για ιππασία, το βράδυ.

Πληροφορίες σχετικά με τελική ταχύτητα, αυτονομία και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχουν δοθεί. Κρίμα, γιατί πεθαίναμε να γράψουμε το σουρεαλιστικό «πόσα άλογα βγάζει το άλογο». Στο video πάντως βλέπουμε το CORLEO να τρέχει και να καλπάζει γρήγορα, να κάνει άλματα πάνω από εμπόδια και να ανεβοκατεβαίνει δύσβατα σημεία με μεγάλη κλίση.

Εμάς μας άρεσε πάντως! Αν διαβάζουν εκεί στην Kawasaki, θα θέλαμε να πίνει κανονικά από ποτίστρα, ποτάμια και ρέματα, δημιουργώντας υδρογόνο εσωτερικά, γιατί εντάξει, που να ψάχνεις υδρογονατζίδικο στη μέση του πουθενά…  Επίσης καλό θα ήταν στον προαιρετικό εξοπλισμό να διατίθεται σύστημα  που θα βγάζει οργανικές καβαλίνες για να είναι όσο το δυνατόν πιο «real» η εμπειρία.

Όλες οι ειδήσεις

Δέκα πράγματα για τη συντήρηση και χρήση του αυτοκινήτου, που ίσως τα ξέρεις λάθος

Δοκιμή KGM Torres – Υπόδειγμα οικογενειάρχη

F1 GP Iαπωνίας – Eπιστροφή στην κανονικότητα με μια «τυπική» Κυριακή, χωρίς δράμα

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο