H Υamaha προσαρμόζεται στις ανάγκες καθημερινής μετακίνησης, όσων αρέσκονται στη σπορ οδήγηση και τους προσφέρει την προσιτή λύση με το όνομα R7, που συνδυάζει εντυπωσιακή παρουσία με χρηστική απλότητα.
Του Δημήτρη Διατσίδη Φωτ.: Κυριάκος Αντωνίου
Όταν διαθέτεις ένα κινητήρα όπως ο δικύλινδρος CP2 689 κ.εκ., ο οποίος κινεί και την πετυχημένη ΜΤ-07, έχεις τη βάση να αναπτύξεις και ένα supersport μοντέλο, που δεν θα συναρπάζει με τα κυβικά και την ιπποδύναμη, αλλά με την εμφάνιση και την ευχρηστία. Το στενό πλαίσιο με μια κεντρική ράβδο αλουμινίου και περιμετρικά τμήματα ατσαλιού, δίνει την επιθυμητή ακαμψία που θα βοηθήσει τους ανήσυχους που θέλουν να κινηθούν σε μια πίστα και μαζί θα προσφέρει την άνεση που θέλει ο οδηγός που θα την προτιμήσει για τις καθημερινές του μετακινήσεις και τις εξορμήσεις σε δρόμους με στροφές.
Η επιθετική όψη με έναν κεντρικό προβολέα LED και όλος ο σπορ σχεδιασμός του φέρινγκ θέλει να τονίσει ότι το DNA της σειράς R είναι εκεί. Τα φρένα και οι αναρτήσεις είναι υψηλών προδιαγραφών και όλο το σύνολο αποπνέει μια ποιότητα κατασκευής που θα περίμενε κανείς από αυτή τη σειρά.
Πηγαίνοντας από την Αθήνα στην Σπάρτη επιβεβαιώσαμε ότι είναι μια άνετη μοτοσυκλέτα και στο ταξίδι, ενώ στην πίστα καρτ και Supermoto “SRC” της πόλης, την πιέσαμε σε σπορ οδήγηση, στην οποία ανταποκρίθηκε πάρα πολύ καλά! Έτσι μπορεί να μυήσει στον κόσμο της απόλυτης οδήγησης ακόμη και όσους θα είχαν αμφιβολίες για τις ικανότητές τους στο να δαμάσουν τις καθαρόαιμες σπορ R6 ή R1.
Μπορούμε να πούμε λοιπόν ότι είναι μια εξαιρετική Supersport νέας γενιάς που μπορεί να φέρει στον κόσμο των R της Yamaha, νέους αναβάτες, ή και κάποιους παλιότερους που αναζητούν τις συγκινήσεις, είτε οδηγούν στην πίστα, είτε στον δρόμο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 2κύλινδρος 689 κ.εκ.
Ισχύς: 74 ίπποι στις 8,750 σ.α.λ.
Ροπή: 67 Nm στις 6,500 σ.α.λ.
Βάρος: 188 κιλά (γεμάτη)