Η ναυαρχίδα της SYM είναι σχεδιασμένη για τουρισμό μεγάλων αποστάσεων και έχει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για αυτό!
Παγκόσμια πρώτη στην έκθεση μοτοσυκλέτας του Μιλάνο (EICMA) για το TTL BD, το scooter που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της εταιρείας, σε ότι αφορά σε εξοπλισμό και πολυτέλεια.
Υπάρχει όμως και άλλη μια πρωτιά, όχι μόνο για τη SYM αλλά γενικότερα για την αγορά ολόκληρη, καθότι το TTL BD εγκαινιάζει μια νέα κατηγορία, αυτή των touring scooter. Για να μην παρεξηγηθούμε, έχουν παρουσιαστεί scooter μεγάλου κυβισμού με τα οποία μπορεί να πραγματοποιήσει κανείς άνετα και ξεκούραστα μεγάλα ταξίδια, το TTL BD όμως, είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για αυτή τη χρήση.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν πλήρη και επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά καταφέραμε να συλλέξουμε πληροφορίες που «περιγράφουν» επαρκώς το μοντέλο. Καταρχάς, δεν αποτελεί έκπληξη το ότι ως βάση για τo TTL BD, έχει χρησιμοποιηθεί το μεγάλου κυβισμού και sport προσανατολισμού scooter, TL 508.
To πλαίσιο παραμένει ατσάλινο σωληνωτό με χωριοδικτύωση, συνοδευόμενο από ψαλίδι αλουμινίου, ωστόσο υπάρχουν μεταβολές στη γεωμετρία που προκύπτουν από το «χαμήλωμα» του scooter, κάτι που σε συνδυασμό με την επίσης χαμηλότερη σέλα, θα επιτρέπει σίγουρα ευκολότερη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, κατά τις στάσεις. Ακριβείς τιμές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, μόλις τις έχουμε, θα ενημερώσουμε το άρθρο.
Οι τροχοί παραμένουν επίσης στις 15 ίντσες μπροστά και πίσω, όπως και τα φρένα, αποτελούμενα από δύο δισκόφρενα «μαραγαρίτες» 275 χλστ. μπροστά με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και έναν δίσκο, επίσης 275 χλστ., πίσω. Ίδιες είναι και οι αναρτήσεις, με ανεστραμμένο μπροστινό 41 χλστ. και το χαρακτηριστικό, έκκεντρα τοποθετημένο και με σύστημα μοχλισμού, μονό αμορτισέρ, πίσω.
Σε ότι αφορά στον κινητήρα, αποτελεί και αυτός «δάνειο» από το TL 508, είναι δηλαδή μια δικύλινδρη σε σειρά μονάδα χωρητικότητας 508 κ.εκ., με απόδοση 45 ίππους και 5 «κιλά» ροπής. Ο τομέας που του TTL BT διαφοροποιείται σε σχέση με το TL 508 είναι η σχεδίαση, με το νέο μοντέλο να εμφανίζεται πιο «ογκώδες» και με μεγαλύτερης επιφανείας fairing μπροστά, κάτι λογικό και αναμενόμενο, δεδομένου του ότι προορίζεται για ταξίδια σε ανοικτούς δρόμους. Για τον ίδιο λόγο, η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ έχει αυξηθεί, από τα 12,5 λίτρα του TL 508, στα 16.
Η ζελατίνα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη όπως ρυθμιζόμενες είναι και οι μανέτες, ενώ για την πληροφόρηση του οδηγού, φροντίζει μια έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών. Η διαδικασία κλειδώματος / ξεκλειδώματος γίνεται μέσω keyless συστήματος.
Πάμε τώρα σε ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σημεία του νέου μοντέλου και αυτόν που του προσδίδει ίσως περισσότερο από κάθε άλλο στοιχείο εξοπλισμού τον τίτλο του «touring». To TTL BT λοιπόν, φέρει ενσωματωμένες σκληρές πλαϊνές βαλίτσες, στον στάνταρντ εξοπλισμό του.
Κάθε μια εξ αυτών έχει χωρητικότητα 15 λίτρων, και είναι σχεδιασμένη ώστε να ακολουθεί τη «ροή» των γραμμών του scooter, στην περιοχή της ουράς. Οι βαλίτσες είναι αφαιρούμενες και αυτό μπορεί να γίνει μέσω ασφαλειών που βρίσκονται κρυμμένες κάτω από τη σέλα. Στη λίστα του εξοπλισμού του μοντέλου, περιλαμβάνονται επίσης LED φώτα, Cruise Control, Riding Modes (Normal και Rain), θερμαινόμενα grip και θερμαινόμενη σέλα.
Όλες οι ειδήσεις
Το Fiat 500 μεταμορφώνεται σε… ηλεκτρικό σκούτερ
Άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα για τα Suzuki Scooters
Δοκιμή Vespa Primavera Elettrica 45: Κλασικό… micro mobility