ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Νέο Aprilia Tuono 457 για Α2 κατηγορία διπλώματος

neo-aprilia-tuono-457-gia-a2-katigoria-diplomatos-752041

Παρουσιάστηκε πρώτη φορά στην έκθεση EICMA 2024 τον περασμένο Νοέμβριο. Πάτησε “πόδι” για πρώτη φορά στην Ινδία, όπου κατασκευάζεται παράλληλα με το “αδελφάκι” του, το RS 457

Του Ελευθέριου Γριμπάπη

Προσανατολισμένο για τους κατόχους διπλώματος Α2, ο κινητήρας του παράγει 35 kW (47,6 άλογα) στις 9.400 στροφές ανά λεπτό. Μπορεί τα άλογα να μην ακούγονται πολλά, αλλά ο συνδυασμός του δικύλινδρου κινητήρα και της κατηγορίας “φτερού”, ζωγραφίζουν ένα διασκεδαστικό σύνολο των 159 κιλών (άνευ υγρών). Στη μείωση του βάρους έχει συμβάλλει η επιλογή του αλουμινένιου πλαισίου, έναντι του ατσάλινου, από την Aprilia.

Τόσο η εμπρός όσο και η πίσω ανάρτηση, ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών διαθέτει 120 χιλιοστά διαδρομή. Πίσω είναι τοποθετημένο ένα μονό αμορτισέρ με 130 χιλιοστά διαδρομή. Τη μείωση της ταχύτητας αναλαμβάνει η οικονομική ακτινική δαγκάνα ByBre της Brembo, με τον δίσκο των 320 χιλιοστών μπροστά και των 220 χιλιοστών πίσω, με δικάναλο σύστημα ABS. Η χαμηλή σέλα των 800 χιλιοστών, το μεγάλο τιμόνι και η θέση των μαρσπιέ προδιαθέτουν μία άνετη και σχετικά σπορ θέση οδήγησης.

Φυσικά από μία τέτοιου τύπου μοτοσυκλέτα δε λείπει το σύστημα Ride by Wire, το οποίο συνδυάζεται με τρία Riding Modes που βελτιστοποιουν την απόδοση ισχύος, τη ροπή και τον έλεγχο πρόσφυσης (traction control). Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει το Riding Mode που επιθυμεί μέσω φωτιζόμενων πλήκτρων στο τιμόνι. Όλες οι σχετικές ρυθμίσεις και οι πληροφορίες προβάλλονται σε μία έγχρωμη οθόνη TFT των 5 ιντσών.

Φυσικά δεν θα αφήναμε απ έξω τους χρωματισμούς, αν και η επιλογές περιορίζονται σε μόλις δύο. Στο Piranha Red και το Puma Gray. Ανάμεσα στην πληθώρα των αξεσουάρ που υπάρχουν διαθέσιμα, είναι οι αισθητήρες πίεσης ελαστικών, το quickshifter διπλής κατεύθυνσης, το προστατευτικό μανέτας μπροστινού φρένου και το κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη. Με τις extra αυτές επιλογές, ο sport χαρακτήρας της Tuono 457 είναι πιο εμφανής.

Στην ίδια κατηγορία βρίσκονται το KTM Duke 390 και το Royal Enfield’s Guerilla 450, τα οποία προσφέρουν παρόμοιες αποδόσεις, χαμηλότερη τιμή αλλά και μεγαλύτερο βάρος. Συνεπώς, το νέο streetfighter της Aprilia μπορεί να κοστίζει κάτι παραπάνω αλλά το ανταποδίδει με την ευελιξία και την ευκολία χειρισμού.

Όλες οι ειδήσεις

H Stellantis «σκότωσε» τη Maserati: Ποιο είναι το μέλλον της;

Εξατομίκευση κράνους από την Shoei

Χάμιλτον: «Είμαι ένας και μοναδικός. Μη με συγκρίνετε με άλλους»

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο