EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Νεά εποχή Suzuki: Όλα τα νέα μοντέλα της στην ελληνική αγορά

nea-epochi-suzuki-ola-ta-nea-montela-tis-stin-elliniki-agora-669123

Στις 17 Μαΐου βρεθήκαμε στη Μαγούλα, στις εγκαταστάσεις της Σφακιανάκης ΑΕ, όπου έγινε η παρουσίαση των νέων μοντέλων μοτοσυκλετών της Suzuki στους Έλληνες δημοσιογράφους.

Κείμενο: Βασίλης Κωστάκος Φωτογραφίες: Suzuki Hellas- Χρ. Καραγιωργάκης

Μια απλή και ουσιαστική οργάνωση που αντικαθρεπτίζει και την πολιτική του εργοστασίου, δηλαδή να δημιουργεί απολύτως ελεγμένα και ποιοτικά δίτροχα αλλά και να βρίσκεται δίπλα στο πελάτη. Μια φιλοσοφία που μας παρουσίασαν ο Γιάννης Αλεξάκης, product & marketing manager, και ο Ιάκωβος Αλμασίδης, Διευθυντής after sales.

Μοτοσυκλέτες μελετημένες και δοκιμασμένες στην ιδιόκτητη πίστα που υπάρχει δίπλα στο εργοστάσιο της Suzuki στην Ιαπωνία, από ανθρώπους που αγαπούν και οδηγούν μοτοσυκλέτα σε οποιοδήποτε πόστο και εάν βρίσκονται στην εταιρία. Μια φιλοσοφία που διαπίστωνε κανείς και παλιότερα στις μοτοσυκλέτες Suzuki, αλλά στα νέα μοντέλα είναι ακόμα πιο εμφανής καθώς δύσκολα θα βρεις κάποιο ψεγάδι. Ξεκινώντας από το πιο σημαντικό μοντέλο για το 2023 που δεν είναι άλλο από το V-Strom 800 DE που στοχεύει την κορυφή με τις πολλαπλές ικανότητές που του χαρίζει ο versatile χαρακτήρας του. Δίπλα του στέκεται το επίσης εντελώς νέο μοντέλο  GSX – 8S, μία “naked” μοτοσυκλέτα που παράλληλα είναι και μοντέρνα αλλά και κλασική, ενώ παράλληλα είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε και τη νέα έκδοση DE της 1050, που θα αντικαταστήσει το V-Strom 1050 XT.

Το νέο V-Strom (όπου V προέρχεται από τη λέξη “Versatile”=πολύπλευρος) σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί, ξεκινώντας με ένα νέο κινητήρα που πλέον είναι δικύλινδρος σε σειρά (800 περίπου κυβικών) και οι συμπαγείς διαστάσεις του βοήθησαν τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν μια απόλυτα ζυγισμένη μοτοσυκλέτα με όσο το δυνατόν συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο της. Οι Ιάπωνες  μηχανικοί επέλεξαν τον δρόμο της ροπής (όχι ακραίες υποτετράγωνες διαστάσεις και σώματα ψεκασμού σε οριζόντια θέση) για να πετύχουν μία πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και μια πιο γεμάτη άρα πιο πρακτική καμπύλη δύναμης χαμηλά, στοχεύοντας σε απόδοση και οικονομία. Πλαίσιο από ατσάλινα τμήματα διαφόρου σχήματος και διατομής, μακρύ ψαλίδι και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δεν υπόσχονται μόνο αλλά προσφέρουν και μια πολύ καλή οδική συμπεριφορά σε άσφαλτο αλλά και χώμα.

Μπορεί τα φώτα όλα να είναι στραμμένα στο νέο V-Strom αλλά το GSX-8S κυριολεκτικά μας έκλεψε την καρδιά. Ίδιος κινητήρας -ελαφρά μειωμένη απόδοση λόγω εξάτμισης, και ίδιο πλαίσιο είναι τα κοινά χαρακτηριστικά με το adventure 800άρι αλλά η απόδοσή της και το στήσιμο της την κάνουν άλλη μοτοσυκλέτα. Μπορεί να χαρτιά να έχει ένα και κάτι ίππο λιγότερο αλλά μοιάζει πολύ πιο δυνατή από το V-Strom καθώς είναι και 30 κιλά ελαφρύτερο, ενώ μπορεί να μην έχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλλά δείχνει να είναι κολλημένο στην άσφαλτο, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις και τον εξαιρετικό κινητήρα που δεν θα σου πει όχι εάν ανοίγεις τέρμα το γκάζι ή βάζοντας 6η από τα 60.

Στη διάρκεια της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και το νέο μοντέλο της κατηγορίας V-Strom 1050, το DE που ουσιαστικά πρόκειται για τη «χωμάτινη» έκδοση με τροχούς με ακτίνες και  21 ίντσες εμπρός. Μια μοτοσυκλέτα που δείχνει το πνεύμα της Suzuki καθώς πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα με πάρα πολλά χρόνια στην παραγωγή παρ’ όλα αυτά η πολύ καλή οδική συμπεριφορά, η ραφιναρισμένη λειτουργία της και το “Made in Japan” είναι τα ατού που την κάνουν άκρως ανταγωνιστική. Βέβαια το “Made in Japan” είναι κύριο και κοινό χαρακτηριστικό στοιχείο όλων των μοτοσυκλετών της Suzuki.

 

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο