Με αναλογία ισχύος / βάρους 1,13 ίππους ανά κιλό, η νέα Ducati Streetfighter V4 θα ήταν μια μοτοσυκλέτα «για λίγους», ωστόσο η τεχνολογία της την καθιστά «για πολλούς»
Η νέα Streetfighter V4 είναι η πιο όμορφη, ταχύτερη και εξελιγμένη superbike της Ducati όλων των εποχών, χωρίς φέρινγκ, με ψηλό και φαρδύ τιμόνι, βάρος 189 kg, κινητήρα Desmosedici Stradale 214 hp, αεροδυναμικά πτερύγια και ένα πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων. που είναι μοναδικό στον κόσμο. Για πρώτη φορά, η Ducati επέλεξε να μεταφέρει την τεχνολογία και τις επιδόσεις της Panigale V4 σε μια γυμνή μοτοσυκλέτα χωρίς καμία φειδώ, δημιουργώντας μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία από τους δύο κόσμους. Συμπεριφορά supersport μοτοσυκλέτας στην πίστα και οδική απόλαυση μιας γνήσιας naked.
Η εντυπωσιακή αναλογία ισχύος/βάρους 1,13 hp/Kg, που προέρχεται από έναν ελαφρύτερο και ισχυρότερο κινητήρα (+6 hp), σε συνδυασμό με τις εξελίξεις των ηλεκτρονικών συστημάτων και του πλαισίου, όπως DVO, ανάρτηση Öhlins Smart EC3.0 και το νέο σύστημα πέδησης Race eCBS, καθιστούν τη νέα Streetfighter V4 ακόμα πιο αποτελεσματική στην πίστα.
Ταυτόχρονα, είναι σε θέση να εγγυηθεί μεγάλη διασκέδαση στο δρόμο με κορυφαία άνεση στην καθημερινή οδήγηση. Αυτό οφείλεται στο ευρύτερο εύρος βαθμονόμησης που εγγυώνται οι αναρτήσεις, σε ένα πιο αυστηρό πλαίσιο που δίνει στον αναβάτη μεγαλύτερη αίσθηση και ευκολία οδήγησης και σε έναν πιο περιορισμένο θόρυβο εξάτμισης, αλλά ταυτόχρονα ικανό να δώσει εξαιρετικό χαρακτήρα στη μοτοσυκλέτα.
Ο κινητήρας της Streetfighter V4 προέρχεται από αυτόν της Panigale V4, πρόκειται για έναν V4 90° με δεσμοδρομικό σύστημα οδήγησης βαλβίδων, στροφαλοφόρο άξονα αντίθετης περιστροφής και χρονισμό Twin Pulse, ο οποίος δίνει στην Streetfighter V4 έναν ήχο πολύ παρόμοιο με αυτόν του Desmosedici GP.
Ο κινητήρας Desmosedici Stradale, αποδίδει 214 ίππους στις 13.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 12,2 Kgm στις 11.250 σ.α.λ. Τιμές που μπορεί να είναι υψηλότερες σε διαμόρφωση πίστας: Με την αγωνιστική εξάτμιση Ducati Performance by Akrapovič, η μέγιστη ισχύς αυξάνεται στους 226 ίππους.
Ο σχεδιασμός της νέας Streetfighter V4 διατηρεί το αδιαμφισβήτητο DNA της Streetfighter και την «Panigale φύση του» γυμνή, χωρίς το φέρινγκ. Με πιο ισορροπημένες αναλογίες και κατανομή των όγκων μεταξύ εμπρός και πίσω, η Streetfighter V4 έχει γραμμές που στοχεύουν προς τα εμπρός που κάνουν τη μοτοσυκλέτα να φαίνεται έτοιμη να εκτοξευθεί προς την επόμενη στροφή.
Δεν θα μπορούσαν να λείπουν φυσικά τα κεκλιμένα προς τα εμπρός διπλά πτερύγια (winglets), χαρακτηριστικό στοιχείο του μοντέλου από την πρώτη του έκδοση. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι πιο αποτελεσματικά (+17 kg κάθετης δύναμης στα 270 km/h) και επιτρέπουν σε μια μοτοσυκλέτα με ιδιαίτερα γρήγορη γεωμετρία πλαισίου, όπως η συγκεκριμένη, να είναι πολύ σταθερή σε υψηλές ταχύτητες.
Το Ducati Vehicle Observer, ένας αλγόριθμος που αναπτύχθηκε από την Ducati Corse στο MotoGP, προσομοιώνει την λειτουργία περισσότερων από 70 αισθητήρων, βελτιώνοντας έτσι τις στρατηγικές ηλεκτρονικού ελέγχου, οι οποίες μπορούν να επιτύχουν πρωτοφανή αποτελεσματικότητα στη μαζική παραγωγή. Η ακρίβεια αυτής της λειτουργικότητας επιτρέπει στα χειριστήρια να παρεμβαίνουν με σχεδόν διαισθητικό τρόπο για να ικανοποιήσουν άμεσα τις ανάγκες του αναβάτη στην αναζήτηση της μέγιστης απόδοσης.
Η νέα Streetfighter V4 είναι εξοπλισμένη με ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών : Ducati Traction Control DVO, Ducati Slide Control, Ducati Wheelie Control DVO, Ducati Power Launch DVO, Engine Brake Control και Ducati Quick Shift 2.0. Το σύστημα DQS 2.0 χρησιμοποιεί μια στρατηγική που βασίζεται αποκλειστικά στον αισθητήρα γωνιακής θέσης του τυμπάνου ταχυτήτων, έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιήσει λεβιέ ταχυτήτων χωρίς μικροδιακόπτες και έτσι να προσφέρει στον αναβάτη μια πιο άμεση αίσθηση με μειωμένη διαδρομή.
H νέα Streetfighter V4, διατίθεται στις εκδόσεις V4 και V4 S και αναμένεται στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2025.
Κύρια βασικά χαρακτηριστικά
◆ Κινητήρας Desmosedici Stradale, 1.103 cc
◆ Μέγιστη ισχύς 214 hp στις 13.500 σ.α.λ.
◆ Μέγιστη ροπή 12,2 Kgm στις 11.250 σ.α.λ.
◆ Βάρος πλήρης υγρών, χωρίς καύσιμο: 189 Kg
◆”Μπροστινό πλαίσιο”
◆ Ρεζερβουάρ αλουμινίου 16 λίτρων
◆ Ηλεκτρονική ανάρτηση Ducati (DES) 3.0
◆ Πιρούνι Öhlins NIX-30 με σύστημα ελέγχου Öhlins Smart EC 3.0
◆ Αμορτισέρ Öhlins TTX 36 με σύστημα ελέγχου Öhlins Smart EC 3.0
◆ Σταμπιλιζατέρ τιμονιού Öhlins με σύστημα ελέγχου Öhlins Smart EC 3.0
◆ Σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου
◆ Μπαταρία λιθίου
◆ Σύστημα πέδησης με δαγκάνες Brembo Hypure™ monobloc
◆ Ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV Corsa με 200/60 πίσω
◆ Ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια
◆ Πακέτο ηλεκτρονικών τελευταίας γενιάς με αδρανειακή μονάδα μέτρησης 6 αξόνων (6D IMU):
◆ Race eCBS με λειτουργία Cornering | Ducati Traction Control (DTC) | Έλεγχος ολίσθησης Ducati (DSC)
|Ducati Wheelie Control (DWC) | Ducati Power Launch (DPL) | Ducati Quick shift up/down (DQS) |
Engine Brake Control (EBC) | Ducati Vehicle Observer (DVO)
◆ Κουμπιά γρήγορης αλλαγής προγραμμάτων
◆ Νέος πίνακας οργάνων TFT 6,9″ με αναλογία διαστάσεων 8:3
◆ Riding Modes (Race, Sport, Road, Wet)
◆ Προβολέας full-LED με DRL
◆ Μονόσελο (κιτ σέλας συνοδηγού, μέσω αξεσουάρ)
◆ Προεγκατάσταση για Ducati Data Logger (DDL) and Ducati Multimedia System (DMS)
Streetfighter V4
Ίδιος βασικός εξοπλισμός με το Streetfighter V4 S χωρίς τα παρακάτω :
◆ Βάρος πλήρης υγρών, χωρίς καύσιμο: 191 kg
◆ Πιρούνι Showa 43 mm (BPF), πλήρως ρυθμιζόμενο
◆ Sachs monoshock, πλήρως ρυθμιζόμενο
◆ Σταμπιλιζατέρ τιμονιού Sachs
◆ Ζάντες ελαφρού κράματος πέντε ακτίνων
◆ Μπαταρία λιθίου
Όλες οι ειδήσεις
Ο μύθος της Lancia: Αυτά είναι τα 20+1 σημαντικότερα αυτοκίνητα στην ιστορία της
Επιτέλους, αφήστε τα ηλεκτρικά να πουν το δικό τους «τραγούδι»
Παρουσίαση ΚΙΑ EV4: Ένα μοντέλο που αλλάζει τους κανόνες τους παιχνιδιού